۱۳۹۹۱۰۱۱۱۹۵۵۳۹۸۷۷۲۱۹۲۱۹۵۴
به گزارش تهران پرس ،حضور نماینده شهرستانهای رباط کریم ، بهارستان و پرند ، حجت‌الاسلام و‌المسلمین نوروزی، فرمانده سپاه پاسداران شهرستان رباط کریم  سرهنگ شهیری، شهردار رباط کریم اصغر پارسا و مدیر عامل بیمارستان  حامد اسدی شریف ودیگر مسئولین بیمارستان دستگاه اکسیژن ساز سانترال و تمام اتوماتیک بیمارستان فاطمه الزهرا (س) رباط کریم افتتاح و راه اندازی گردید.

با راه اندازی این سیستم علاوه بر حذف حمل و نقل کپسول و هزینه گزاف خرید اکسیژن مایع، افت یا افزایش فشار اکسیژن نیز به حد مطلوب خواهد رسید.

این طرح با هزینه ای بالغ بر چهار میلیارد و پانصد میلیون تومان شامل دودستگاه اکسیژن ساز ۶۰۰ لیتری در دقیقه به همراه احداث ساختمانی به مساحت ۱۰۰ متر مربع به اتمام رسیده است.

امروز در فاز اول، اولین دستگاه اکسیژن ساز به دست نماینده مردمی شهرستان حجت‌الاسلام والمسلمین نوروزی افتتاح و وارد مدار شد.

این دستگاه درهر دقیقه ۶۰۰ لیتر اکسیژن با خلوص بالای ۹۵ درصد تولید می کند و کیفیت بالای اکسیژن تولید شده و حفظ افت و یا افزایش فشار اکسیژن در طول شبانه روز از دیگر مزایای این دستگاه می باشدکه آن را بر اکسیژن تامین شده از طریق کپسول متمایز می کند. با بهره برداری از این دستگاه نیاز بیماران این بیمارستان خصوصا نیاز مبتلایان به بیماری کووید ۱۹و بخشهای ویژه کاملا برطرف می‌شود.
کد خبر: ۳۱۴۷
۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha