۲۰۲۱۰۱۰۱_۱۰۵۱۵۶
به گزارش خبرنگار اجتماعی تهران پرس؛ سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد صبح امروز در آیین رونمایی از دیوار نگاره شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرداری منطقه ۵، گفت: ۹ دی ماه ، روز بصیرت و روز تجدید بیعت امت با نظام است.

وی ادامه داد: امروز سالروز شهادت مظلومانه به دست منفورترین فرد دنیا است، مکتب سلیمانی پرورش یافته مکتب مقام معظم رهبری است.

رئیس کمیته امداد خاطرنشان کرد: از جمله ویژگی های شهید حاج قاسم سلیمانی بر اساس آنچه از نزدیک شاهد بودم و آنچه رهبری از ایشان توصیف کردند، اخلاص این شهید بزرگوار بود.

بختیاری گفت: حاج قاسم سلیمانی هر چه تلاش می کرد برای خدا بود؛ هر که اخلاص داشت مانعی بر سر راه او نمی تواند زمین گیر کند. همچنین توکل به خدا از دیگر ویژگی های این شهید بزرگوار بود و این توکل راز و رمز پیروزی هشت سال دفاع مقدس بود.

وی عنوان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی تسلیم و مطیع ولایت هم در زمان امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری بودند. همچنین ایشان متشرع و دیندار بود؛ در محضر این شهید امکان غیبت کردن نبود.

رئیس کمیته امدادی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی انقلابی، بسیجی و سرباز بود؛ تصریح کرد: این ویژگی ها مصادیق بسیاری دارد که باید صاحب قلمان به این موضوعات بشناسند. این شهید بزرگوار دشمن شناس بود.

بختیاری با اشاره به جنگ ۳۳ روزه گفت: با راهنمایی مقام معظم رهبری و حضور شهید سلیمانی پیروزی در این جنگ حاصل شد.

وی ادامه داد: شهید حاج قاسم سلیمانی، کسی که استکبار را در منطقه شکست داد در کنار مردم مهربان، متواضع و مردم دار و ... بود. هم‌چنین قاطع، صریح، سریع و پیگیر بود. ایشان در تصمیم گیری های خود مشورت می.کزد اما پس از تصمیم گیری با قاطعیت به آن عمل می‌کرد.

رئیس کمیته امداد گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی در کارهای خود رهبری می کرد نه مدیریت. رهبری به معنای اینکه خود کار میکرد و دیگران را نیز دعوت به کار می کرد.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی خستگی، ناپذیری، عابد، عارف و زاهد بود؛ برای غبارروبی مرقد امام رضا(ع) این شهید بزرگوار به قدری گریه کردند که همه را به گریه انداخت. اگر اصحاب رسانه بر مکتب حاج قاسم سلیمانی کار کنند یک مکتب برای آیندگان به یادگار خواهد ماند.

انتهای پیام/
کد خبر: ۳۱۳۲
۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha