۱۵۷۷۹۶۰۲۷
به گزارش تهران پرس ایمان قربانی اعلام کرد : درپی شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های اعلام شده توسط ستاد ملی مقابله با کرونا فرمانداری تهران به عنوان مرجع صدور مجوزهای تردد بین شهریِ خودروها مشغول به خدمت بوده که در این مدت خدمات بسیار خوبی به مردم و دستگاه‌ها ارائه شده است.

وی ادامه داد: لذا به دلیل وجود مشکلاتی مانند ازدحام تعدد درخواست‌ها و همچنین ضرورت رعایت شیوه‌نامه‌ بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، با تصمیمات اتخاذ شده صدور مجوزهای مذکور از روز شنبه سیزدهم تا سه شنبه شانزدهم دی‌ماه متوقف و پس از آن بصورت آنلاین ارائه خواهد شد و دیگر مراجعه حضوری نخواهیم داشت.

این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین آدرس سایت مذکور و نحوه درخواست و شرایط مجوز نیز متعاقبا به اطلاع عموم خواهد رسید.

به گزارش ایرنا، انوشیروان محسنی بندپی روز گذشته(چهارشنبه) در جلسه طرح شهید سلیمانی در مورد برخی تجمعات برای دریافت مجوز تردد استانی گفته بود: طبق مصوبات ستاد ملی کرونا محدودیت‌هایی از جمله منع تردد شبانه و منع تردد بین استانی اعمال شده تا با کاهش میزان تردد شرایط برای مدیریت بیماری کرونا فراهم شود.

وی افزود: درخواست شهروندان در موارد ضروری برای تردد بین استانی سبب تجمع در مقابل فرمانداری تهران شده بود که فاصله‌گذاری‌ اجتماعی را کاهش می‌داد، به منظور مدیریت این روند، اختیار به فرمانداران استان واگذار شده، ضمن اینکه چند محل در شهر تهران نیز برای این امر اختصاص یافته تا رعایت فاصله گذاری اجتماعی محقق شود.

استاندار تهران تاکید کرد: کاهش میزان بستری و فوتی‌های کرونایی در نتیجه محدودیت‌های اعمال شده و تعامل شهروندان حاصل شده، از اینرو باید این روند استمرار پیدا کند تا دستاوردهای موجود حفظ شود.
کد خبر: ۳۱۲۴
۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha