in555dex
به گزارش تهران پرس ، علی توکلی نهادینه سازی رفتارهای ترافیکی مثبت و شخصیت بخشی به موتورسواران را از اهداف این پویش خواند و گفت: این برنامه همچنین می تواند تاثیر بسزایی در آگاهی بخشی نسبت به بی نظمی ها و کم توجهی به مقررات راهنمایی و رانندگی توسط موتورسواران، کمک به رشد کیفی فرهنگ رانندگی و ترویج فرهنگ موتورسواری خوب و آشناسازی شهروندان و موتورسواران با راه های استفاده ایمن و قانونمند از موتورسیکلت داشته باشد.

ضمن اینکه تشویق خانواده موتورسواران به الزام موتورسوار در رعایت قوانین ترافیکی و پرهیز از رفتارهای پرخطر، ارتقای روحیه مشارکت پذیری در شهروندان و حق اعتراض به رفتارهای پرخطر موتورسواران از دیگر نتایج مؤثر این پویش آموزشی هستند.

او با اشاره به اینکه منطقه ١٩ جزو مناطق پایلوت اجرای مانور موتورسوار خوب است افزود: در همین راستا طی هماهنگی صورت گرفته با راهور منطقه، مقرر شده تا مانور موتورسوار خوب به منظور تشویق و آموزش موتورسواران و خانواده های آنان از طریق انتقال مفاهیم و قوانین موتورسواری روز یکشنبه ١۴ دی در خیابان انقلاب نبش خیابان احسانی برگزار شود.

علاوه بر این مانور دیگری نیز در تاریخ ٢۴ دی در محل خیابان شکوفه تقاطع بلوار مطهری تدارک دیده شده است.

شهردار منطقه ادامه داد: راه اندازی غرفه سیار تلنگر (موتور سوار خوب)، اجرای گروه سیلور من، توزیع گل، بروشور، پوستر، استیکر و پیکسل موتورسوار خوب، مسابقه نقاشی ویژه فرزندان موتورسواران و اهدای هدیه از جمله برنامه های اجرایی در روز مانور هستند.

به گفته این مسئول انجام تبلیغات شهری و محیطی، انتشار محتوای آموزشی در قالب طرح های گرافیکی ، کاریکاتور، موشن، ویدئو و...، برگزاری کارگاه آموزشی مجازی و برگزاری مسابقات هنری از جمله عکاسی و نقاشی از دیگر برنامه های تدارک دیده شده ویژه پویش موتورسوار خوب محسوب می شود.
کد خبر: ۳۰۹۰
۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha