۱۱۷۵۳
به گزارش تهران پرس ، مجتبی شکری، شهردار منطقه در این جلسه با بیان اینکه می بایست از تمام ظرفیتها در روشنگری و بیان شخصیت، ویژگی و اعتقادات این سردار سرافراز با بهره مندی از مشارکت شهروندان استفاده شود، تاکید کرد: مکتب شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم را باید ترجمه کنیم و به نسل‌های بعد انتقال دهیم.

او تاکید کرد: سند راهبردی برنامه های فرهنگی منطقه با مشارکت اعضای این شورا تهیه و تدوین شود.

شهردار منطقه۱۳ ادامه داد : علاوه بر فضاسازی مناسب سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، پنج مکان مناسب برای دیوارنگاری تمثال شهید شناسایی شود.

شهردار منطقه۱۳ ابراز امیدواری کرد : برنامه‌های شهرداری منطقه در راستای مکتب حاج قاسم به گونه ای برنامه‌ریزی شود که بتوانیم بخشی از سیره و مکتب ایشان را به جامعه و نسل جوان بیش از پیش معرفی نماییم.

در ادامه این جلسه اعضاء شورای فرهنگی منطقه، هر کدام مطالبی در جهت عملیاتی نمودن هر چه بهتر برنامه های پیش رو و استفاده حداکثری از پتانسیل های منطقه در برگزاری هر چه باشکوه تر اولین مراسم سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی مطرح کردند.

رژه خودرو و موتورسواران بسیجی، دیدار و تکریم خانواده های شهدای مدافع حرم، یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی، فضاسازی محیطی، توزیع هزار سبد معیشتی، مراسم صبحگاه مشترک سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، اجرای برنامه و مسابقات فرهنگی با محوریت مکتب حاج قاسم در فضای مجازی از جمله برنامه‌های پیشنهادی اعضای شورای فرهنگی منطقه۱۳ در این جلسه بود.
کد خبر: ۳۱۱۴
۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha