به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی تهران پرس؛ دومین مانور بزرگ طرح شهید حاج قاسم سلیمانی قرارگاه زیستی شهر تهران با مشارکت سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ صبح امروز در منطقه ۱۵ تهران برگزار شد.
۲۰۲۰۱۲۳۰_۱۰۳۸۰۹

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی تهران پرس؛ دومین مانور بزرگ طرح شهید حاج قاسم سلیمانی قرارگاه زیستی شهر تهران با مشارکت سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ صبح امروز در منطقه ۱۵ تهران برگزار شد.


سردار محمود حسینی، معاونت اقشار سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: کادر درمان آگاهانه برای دفاع از سلامت مردم خود را در معرض ویروس کرونا قرار دادند و در این مسیر از هیچ نلاش فروگذار نکردند‌.


وی افزود: دکتر علیرضا حقیقی اسم آشنای محل منیره که روزهای چهارشنبه در این محله ویزیت رایگان داشتند، پس از ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان در زمان خدمت رشانی به مردم به شهادت رسیدند. شهید آزاده جانباز علیرضا حقیقی امروز به فیض شهادت رسید.


سردار حسینی تصریح کرد: در آستانه اولین سالگرد شهادت سردار دلها هستیم؛ سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با فداکاری‌های این شهید نظر همه را به خود جلب کرده و همه زورگویان عالم از تدبیر و شجاعت این شهید بزرگوار لرزه به اندام داشتند.


معاونت اقشار سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ خاطرنشان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی تمامی سناریوهای آمریکاییان کا در ذهن خود تسط به جوامع اسلامی داشت، برهم زد. آمریکا با شهادت رساندن عزیز ملت ایران و عزیز امت اسلامی این پیام را داشتند که ما در مقابل حاج قاسم سلیمانی احساس ناتوانی می کردیم و همین امر باعث شد این شهید را به شهادت برسانند.


وی ادامه داد: در آسیا از جمله کشورهایی هستیم که با بلاها و حواث طبیعی زیادی مواجه بودیم و یک سال گذشته نیز با ویروس کرونا مواجه بودیم. در مرحله اول به مقابله این ویروس با تمام ظرفیت های موجود پرداختیم. بخاطر ناشناخته بودن این ویروس تعداد زیادی از کادر درمان به شهادت رسیدند.


سردار حسینی تصریح کرد: ما ملتی هستیم که قریب ۴۲ سال با بحران های مختلفی مواجه شدیم که با عنایت اهل بین آن ها را با سه فاکتور رهبری، وحدت و اعتقاد پشت سر گذاشتیم.


معاونت اقشار سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ اظهار کرد: این نظر مطرح می شد که در مرحله دوم کرونا ملت ها تلفات و خسارات بیشتری خواهند داد، وزیر بهداشت در کشور ما بیش از هزار نفر فوتی در روز پیش بینی کرده بودند که این امر با عنایت اهل بیت و تاکید مقام معظم رهبری اینکه مردم مجاهدانه به کمک آیند منجر شد این اتفاق رخ ندهد.


سردار حسینی گفت: در مرحله اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی افراد معتقد و با ایمان پای کار آمدند و با همدلی این طرح اجرایی شد. امام راحل تفکر بسیجی را در کشور ترویج داد و در این طرح نیز مردم با این تفکر پا به میدان گذاشتند.


وی ادامه داد: تیم‌های مراقبتی در قالب پایگاه سلامت فعال‌تر از گذشته شدند که اکنون در همه محلات تهران، پایگاه درمان با همت بسیجیان و کادر درمان راه‌اندازی شد و این باور در مردم ایجاد شد که نیازی نیست به بیمارستان ها مراجعه کنند.


سردار حسینی گفت: سپاه مقتدر محمد رسول الله تهران بزرگ در سطح محلات اقدامات وسیعی انجام داده است که منجر به کاهش مبتلایان به ویروس کرونا، کاهش ۶۰ درصدی مراجعه افراد به بیمارستان و در نهایت منجر به کاهش مرگ و میر شده است‌.


معاونت اقشار سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ تاکید کرد: ۴۰ روز از آغاز طرح شهید حاج قاسم سلیمانی می گذرد و تا پایان ریشه کن شدن ویروس کرونا در کشور ادامه دارد.


انتهای پیام/

کد خبر: ۳۰۸۳
۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha