این سایت به همراه پویش « مرد میدان » به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی راه‌اندازی شده است.
۱۳۹۹۱۰۰۹۰۰۰۷۱۶_Test_PhotoN




این سایت به همراه پویش « مرد میدان » به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی راه‌اندازی شده است.


سایت قاسمیون با هدف مطالبه انتقام سخت از آمران و عاملان ترور حاج قاسم سلیمانی راه‌اندازی شده است.


در سایت قاسمیون دانشجویان و مردم می‌توانند با امضای متن بیانیه به پویش اتحادیه‌های دانشجویی برای مطالبه انتقام سخت بپیوندند.


متن بیانیه به شرح زیر است:


بسم الله الرّحمن الرّحیم


یک سال پیش در چنین روزهایی، مردم ایران داغ‌دار مردی شدند که به معنای واقعی کلمه یک «قهرمان ملی» بود. یک اسطوره که ملت ایران، صرف نظر از گرایش‌های فکری، اعتقادی و سیاسی، دوستش داشتند. ایمان، اخلاص، ولایت‌پذیری، دشمن‌شناسی، شجاعت، ایستادگی در برابر ظالم، دفاع جانانه از مظلوم، عقلانیت انقلابی و هزاران ویژگی شخصیتی دیگر که حقیقتا بسیاری‌ از آن هنوز ناشناخته مانده است، این سردار بزرگ اسلام را به کارگزار تراز انقلاب اسلامی تبدیل کرده بود. روح بلندی که خالصانه تمام توان خود را وقف مردم مظلوم کرد و مصداق کامل مرد میدان شد.


از همان روزهای نخست پس از شهادت، زمزمه‌ «انتقام سخت» تبدیل به فریاد خروشانی علیه دولت تروریست آمریکا شد. اما اکنون پس از گذشت یک سال از این اقدام تروریستی، آن چیزی که مورد انتظار ملت و امت بود محقق نشده است. در حالیکه اخراج آمریکا از منطقه و مجازات آمران و عاملان این جنایت، مطالبه و خواست حداکثری ملت ایران و مردمان آزاده جهان است. بی شک هر روزی که این امر به تاخیر می‌افتد، ضرری متوجه جهان اسلام و کشورهای منطقه می‌شود.


ملت شریف ایران اسلامی با دلی خون شده در فراغ این شهید عزیز و یاران شهیدش، در حالیکه به تازگی فقدان دانشمند شهید محسن فخری‌زاده را تجربه کرده‌اند، یکبار دیگر در سالروز این حادثه بزرگ، انزجار خود از استکبار جهانی و دولت تروریست آمریکا را اعلام کرده و تحقق وعده‌ی «انتقام سخت» را با تمام وجود مطالبه می‌کند.


اتحادیه‌های دانشجویی در مراسم رونمایی از سایت قاسمیون از مردم و دانشجویان برای بازدید از سایت و پیوستن به پویش دعوت کردند.


علاقمندان برای مشاهده سایت قاسمیون به نشانی Ghasemiun.com مراجعه کنند.


کد خبر: ۳۰۹۸
۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha