inللللdex
به گزارش تهران پرس ، مهدی بصیری چهارشنبه های معلولان را اقدامی مؤثر در تعامل سازنده با این قشر و درک مناسب از وضعیت اجتماعی و فرهنگی آنان دانست و گفت: در این برنامه مجازی تلاش بر این است تا علاوه بر توجه بیشتر به نیازهای افراد دارای معلولیت، گام های مثبتی نیز در راستای رفع مشکلات و مسائل مربوط به این قشر با تکیه بر توانایی ها و ظرفیت های معلولان ساکن در محلات و نیز امکانات و پتانسیل های موجود مدیریت شهری برداشته شود.

او تصریح کرد: ویژه برنامه چهارشنبه های معلولان تنها ویژه این قشر نبوده و درهمین راستا نیز شهروندان علاقه‌مند به این برنامه می توانند ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۱۰ دی از طریق صفحه اینستاگرام اداره سلامت منطقه به نشانی shahrdari19_salamat بصورت مستقیم در وبینار آموزشی چهارشنبه های معلولان شرکت کنند.

ضمن اینکه به منظور ارتقاء آگاهی و احقاق حقوق افراد دارای معلولیت، چهارشنبه هر هفته نیز یک پیام آموزشی در این خصوص تهیه و در فضای مجازی منتشر می شود.

به گفته بصیری در این برنامه از مدیر عامل جامعه معلولین ایران، رئیس علمی کاردرمانی ایران و معاون اسبق توانبخشی بهزیستی استان تهران نیز دعوت شده است تا از نگاه جامعه معلولان به مقوله حقوق افراد دارای معلولیت بپردازند.

در پایان برنامه نیز از مطالب ارائه شده سوالاتی مطرح و به برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.

 
کد خبر: ۳۰۸۰
۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha