IMG16385360
حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی، نماینده مردم تبریز،آذرشهر،اسکو در مجلس شورای اسلامی  در گفتگو با خبرنگار سیاسی تهران پرس در تبیین مکتب حاج قاسم سلیمانی، گفت: سردار دل ها عمری را در مسیر جهاد و شهادت گام برداشت و همواره با شهادت خو گرفته بود. ایشان از اوان جوانی تا لحظه شهادت از منیت ها برکناربود.

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در مسیر ولایت و دفاع از ملت ایران و منطقه با خشن ترین تروریست جهانی داعش مبارزه کرد و سوریه و عراق را نجات بخشید و به دست شقی ترین انسان جهان -ترامپ خائن- به شهادت رسید. سردار سلیمانی الگوی بسیار جذاب و محبوب برای ملت، جوانان ما و منطقه است.

وی با اشاره به تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، افزود: در تشییع بی نظیر و خاطره ساز فرمانده سپاه قدس حضور زنان، مردان، جوانان با هر سن و نژادی را مشاهده کردیم.

نماینده مردم تبریز،آذرشهر،اسکو در مجلس شورای اسلامی در پایان اشاره کرد: شهید سلیمانی برای مردم مهربان و سخت و شقی برای دشمنان بود.  راه ما راه مقاومت و حاج قاسم سلیمانی است. با تداوم بخشیدن به این مسیر، یاد او را زنده نگه خواهیم داشت.

ساراپیرانه

انتهای پیام/
کد خبر: ۲۹۸۴
۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha