index001
به گزارش تهران پرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ تهران، مجتبی شکری، شهردار منطقه۱۳ تهران در بازدید معبر به معبر به صورت پیاده نحوه خدمات رسانی به شهروندان را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

وی در این بازدید که به همراه جمعی از معاونین و مدیران شهری منطقه برگزار شد، بر مطالعه و اجرای فعالیت های مردم پسند تاکید کرد و گفت: بهره گیــری از امکانــات بالقــوه و بالفعــل بســتر و زمینــە محلـی، از طریـق ارزش افزایـی در ابعـاد مختلـف، انگیـزه و پویایـی لازم بـرای ارتقـای کمی و کیفی رشد، توسعه و زندگـی در بافت هـای شـهری را فراهـم مـی آورد.


وی در عین حال از معاونین خود خواست اقـدامات حوزه خود را در جهـت فراهـم کـردن بسـتر و زیرسـاختهای فنـی لازم بـرای مجموعه ای از اقدامـات خرد بـا محوریـت مطالبـه و مشـارکت شـهروندان در عرصـە بـاز همگانـی، مسـیر بازآفرینـی بافـت شـهری از طریـق ارتقای کیفیـت محیطـی در عرصـە همگانی به شـیوهای مؤثرتر، در بــازە زمانــی مدیریــت شــده و بــه صورتــی تدریجــی و مســتمر در دستور کار قرار دهند.


از دیگر برنامه های شهردار منطقه ، دیدار با خانواده مرحومه فرحناز چاووشی، پرستار بیمارستان شهید رجایی ساکن در محله نیروی هوایی بود که به همراه معاونین و مدیران شهری منطقه برگزار شد.

در این دیدار ، شکری ضمن ابلاغ و اهدا پیام و لوح تقدیر دکتر حناچی، شهردار محترم شهر تهران گفت: پیغمبر خدا (ص) می‌فرماید که اگر کسی یک روز یا یک شب را در کنار بیماری بماند و به او خدمت کند، خداوند او را با ابراهیم خلیل‌الله (ع) محشور می‌کند و این مقامی است که این شهدای گرانقدر همانند ایثارگران دوران دفاع مقدس با انتخاب راه خدمت به کشور و مردم بدان دست یافتند.


همچنین ،دیدار مردمی شهردار منطقه۱۳ با شهروندان محله اشراقی همزمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در فضایی صمیمی و با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد علی بن ابیطالب (ع) برگزار شد.

مجتبی شکری شهردار منطقه ۱۳ در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع نمازگزاران گفت: بنده و مجموعه مدیران شهری منطقه همواره خود را خادم شهروندان می دانیم و بیش از پیش در جهت برقراری ارتباط پویا و دو سویه با شهروندان عزیزمان حرکت خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در قانون شهرداریها وظایف متعددی بر عهده شهرداریست، همکاری مردم با شهرداری را در رفع نیازهای شهر مهم برشمرد و خاطر نشان کرد: مشارکت شهروندان در امور شهری ضرورتی است که قطعا میتواند منجر به توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر شهر شود.

گفتنی است در این دیدار شهروندان نیز درخواستهای خود را مطرح و از سوی شهردار و مسئولین این شهرداری مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.
کد خبر: ۳۰۰۳
۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha