Screenshot_۲۰۲۰۱۲۲۷-۱۰۲۶۱۴_Chrome
به گزارش خبرنگار اجتماعی تهران پرس؛ اعضای شورای شهر تهران در دویست و پنجاه و نهمین جلسه از خانواده های "پرستاران شهدای مدافع سلامت" تجلیل کردند.

در این جلسه، آرمین زارعیان، رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تهران گفت: ۳۵ هزار پرستار در تهران هستند که حداقل یک‌سوم آن ها به کرونا مبتلا شدند؛ در این بین ۲۳ نفر از کادر درمان تهران به شهادت رسیدند.

وی افزود: هیئت مدیره نظام پرستاری تهران می تواند در حوزه ارتقای سلامت به حوزه شهری کمک کند. در مجموعه شهر تهران پرستارانی داریم که فرصت شغلی نداشتند؛ در صورتی که شغل این افراد فراهم نشود منجر به بروز بسیاری از بیماری ها می شود.

زارعیان خاطرنشان کرد: همچنین این هئیت می تواند مراقبت های در منزل شهروندان تهرانی از طریق مراکز مراقبت‌های در منزل کمک به سزایی کند.

وی ادامه داد: اگر چه مهم است به مسائل معیشتی پرستاران توجه شود؛ اما توجه معنوی به پرستاران بسیار مهم‌تر است. مدیریت شهری می‌تواند توجه بیشتری به حوزه حمایت معنوی پرستاران کند؛ به طور مثال در سطح شهر بیلبوردهایی در راستای تقدیر از پرستاران نصب شود.

زارعیان خواستار نامگذاری معابر خیابان ها به نام شهدای پرستار شد و گفت: در صورت امکان سهمیه طرح ترافیک برای پرستاران افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/
کد خبر: ۲۹۸۹
۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha