ind8989898989898ex
 

به گزارش تهران پرس، یوسف مزارعی، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۲ با اعلام این خبرگفت:با توجه به سهم بالای موتورسواران در حوادث رانندگی،پویش موتورسوارخوب با رویکرد آگاهی بخشی ، فرهنگسازی و آموزش رفتار صحیح ترافیکی به موتورسواران در دستور کار حوزه اجتماعی و فرهنگی قرار گرفت.

وی افزود: در این پویش، تلاش می شود تا با اجرای برنامه های آموزشی و فرهنگی، میزان آگاهی شهروندان به ویژه موتورسواران، خانواده‌ها و افراد پیرامون آنها را نسبت به مخاطرات ناشی ازرفتارهای نابهنجار بعضی از راکبان و هم چنین الزام ایشان به رعایت انضباط اجتماعی و قوانین رانندگی و ترافیکی افزایش داده و از میزان احساس ناامنی ناشی از رانندگی خطرناک برخی راکبین موتور کاسته شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲تصریح کرد: پویش موتورسوار خوب با تمرکز بر طراحی فعالیت‌های متنوع تبلیغی – آموزشی، موضوع‌هایی همچون استفاده از کلاه ایمنی، رعایت قوانین و مقررات ترافیکی، تجاوزنکردن به حریم عابر پیاده و... افزایش سهم خود مراقبتی شهروندان و موتورسواران را مورد توجه قرار می‌دهد.

مزارعی درادامه به برگزاری مانور نمادین موتورسوارخوب اشاره کرد و گفت: این مانور با همکاری پلیس راهور در محورهای پرتردد موتورسوران منطقه و با هدف آگاهی بخشی و اطلاع رسانی درباره مخاطرات رفتارهای نابهنجار بعضی از راکبان و هم چنین الزام ایشان به رعایت انضباط اجتماعی و قوانین رانندگی و ترافیکی برگزارمی شود.

وی بابیان اینکه این پویش تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۰ در سطح منطقه دو ادامه دارد افزود: این کمپین با همکاری حوزه حمل و نقل و ترافیک و پلیس راهوراجرا می شود وتلاشی نو برای ایجاد فرهنگ سازی برای جامعه بزرگ موتورسواران است.
کد خبر: ۲۹۳۷
۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha