index
به گزارش تهران پرس ، سعید شمالی نژاد معاون حمل و نقل و ترافیک، راه اندازی پارک ترافیک را از سیاست های مدیریت ارشد شهرداری تهران خواند که مطالعات مکان یابی آن در دستور این منطقه قرار گرفته است.

شمالی نژاد افزود: احداث پارک ترافیک در مرحله انتخاب مکان مناسب است که پس از نهایی شدن آن به اطلاع شهروندان محترم خواهد رسید با توجه به اینکه این پارک نیازمند فضایی جذاب و استاندارد است دو بوستان در خیابان ولیعصر(عج) و خیابان دیدار جنوبی پیشنهاد شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه۳ ابراز کرد: براساس پیش بینی های انجام شده عملیات اجرایی احداث این پارک از اواخر آبان ماه سال جاری آغاز شده و در ایام دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید.

او اظهار کرد: بی شک برای بهره برداری بهینه شهروندان از این پارک از ظرفیت آموزشی، تجربیات و منابع انسانی پلیس راهور از قبیل: آموزش آیین نامه راهنمایی و رانندگی نیز استفاده خواهیم نمود.

شمالی نژاد ابراز کرد: با توجه به اینکه نوجوانان و جوانان علاقمند هستند تا به تجربیاتی را به صورت عینی داشته باشند ، پارک آموزش این فضا را برای آنها ایجاد می کند تا به صورت تجربی نحوه استفاده از معابر و خودروها همچنین استاندارهای مورد نیاز در هنگام استفاده از این نقاط را کسب نمایند.
کد خبر: ۲۸۹۷
۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha