Screenshot_۲۰۲۰۱۲۲۲-۰۸۳۱۵۵_Chrome
سردار سرتیپ دوم پاسدار حسن حسن زاده، فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار اجتماعی تهران پرس ضمن تقدیر از کادر درمان و بسیجیان فعال در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: این افراد با تاکید بر فرمانی که رهبر معظم انقلاب اسلامی صادر کردند، به جامعه خود خدمت می‌کنند.

وی افزود: تا به امروز در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی ۹۵هزار تیم ۳ الی ۱۰ نفره ساماندهی شده است که تعداد آن رو به افزایش است.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با بیان این که ۱۲۰ هزار بسیجی در طرح حاج قاسم سلیمانی فعال هستند، خاطر نشان کرد: تاکنون نزدیک به یک میلیون خانوار در این طرح مورد مراجعه قرار گرفتند که بسیجیان به طور میانگین روزانه بین ۵۰ هزار تا ۷۰ هزار خانوار مراجعه می‌کنند.

سردار حسن‌زاده اظهار کرد: در مراجعه بسیجیان به درب منازل، خانوارها آموزش می‌بینند و به آنها بروشورهایی ارائه می‌شود. همچنین بسته‌های حمایتی، ماسک و مواد ضد عفونی و... به‌صورت رایگان در این طرح نیز توزیع می‌شود. همچنین در صورت نیاز و درخواست خانوارها منازل به صورت رایگان ضدعفونی می شود.

راه‌اندازی مراکز سلامت سیار

وی ادامه داد: یکی دیگر از کارهای صورت گرفته در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی راه اندازی مراکز سیار است که این طرح از روز گذشته افتتاح شد. در این طرح محله‌هایی که کمبود مراکز سلامت دارند، مدنظر است.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در ادامه مطرح کرد: این اطمینان خاطر وجود دارد که با همکاری مردم به حضور بسیجیان در طرح حاج قاسم سلیمانی روند کاهش مراجعه به بیمارستانها، بستری در بیمارستان ها و تلفات ناشی از ویروس کرونا که برای ما حائز اهمیت بوده و هست، ادامه یابد تا به نقطه مطلوب برسیم.

سردار حسن‌زاده با تاکید بر اینکه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی حداقل تا پایان سال ادامه دارد، بیان کرد: در این طرح در نظر داریم مراجعه مردم به مراکز درمانی و سلامتی را محل محور کنیم و به جای اینکه مردم به مراکز و یا بیمارستانهای خاصی مراجعه کنند و منجر به تردد مبتلایان و افراد ناقل احتمالی در سطح شهر را جلوگیری کنیم؛ انشالله سلامتی به همه ملت ها به ویژه جامعه ما بازگردد.

انتهای پیام/
کد خبر: ۲۸۷۷
۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha