۵۶۹۲۳۷۷_۱۸۷
به گزارش تهران پرس، آقای روحانی در جلسه امروز هیئت دولت با اشاره به حلول ماه جمادی الاول که به نام بانوی بزرگ اسلام حضرت صدیقه کبری (س) و دختر برومندش حضرت زینب کبری (س) است یادآور شد: اول این ماه تولد آن شیرزن کربلاست و به همین مناسبت روز میلادش روز افتخار همه پرستاران کشور است.



وی با اشاره به اینکه امسال باید با احترام ویژه با این قشری که جان خود را برای سلامت مردم در کف دست گذاشتند مواجه شویم گفت: این‌ها افتخار بزرگی را در یک مقطع حساس تاریخی برای بهداشت و سلامت کشور به وجود آوردند.

رئیس جمهور ادامه داد: ما همه از تلاش پرستاران، پزشکان و کادر درمان از پایان بهمن پارسال که ۱۰ ماه از زحمات شبانه روزی این عزیزان گذشته است سپاسگزاری می‌کنیم؛ مردم ما پاسخ صریحی به کادر درمان دادند؛ مردم در عمل در هفته‌های گذشته با تلاش و کوشش و اجرای دقیق پروتکل‌ها توانستند کاری کنند که همه منحنی‌های موج سوم کرونا را به تواضع و کرنش وادار کنند.

آقای روحانی با اشاره به این که در روز شنبه شاهد سرفرود آوردن همه منحنی‌هایی که آمار کرونا را نشان می‌دادند بودیم گفت: از ۱۶۰ مرکز قرمز کشور فقط ۱۲ شهرستان قرمز باقی مانده است که آن هم به زودی تمام خواهد شد و این کار بزرگی بود که مردم در موج سوم در کنار کادر درمان انجام دادند.

رئیس جمهور با ابراز امیدواری به این که مردم کاری بکنند که در فصل زمستان شاهد موج تازه کرونا نباشیم تصریح کرد: همه تلاش و کوشش ما این است که در داخل واکسن این بیماری تولید شود.










کد خبر: ۲۷۸۴
۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha