unnamed
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تهران پرس؛ سرهنگ دلاور القاصی مهر، فرمانده یگان امداد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از کشف ۶۰۰ کیلو مرغ کشتار شده خارج از شبکه توزیع در جنوب تهران خبر داد.

وی افزود: بیست و چهارم آذرماه ماموران گشت انتظامی یگان امداد پلیس تهران حین گشت‌زنی در محدوده خیابان بعثت به یک دستگاه خودروی سواری سمند مشکوک و دستور توقیف خودرو را می دهند.

فرمانده یگان امداد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ عنوان کرد: در بررسی های بیشتر از داخل خودرو ۶۰۰ کیلو مرغ کشتار خارج از شبکه توزیع کشف و راننده خودرو به جرم ارتکابی اعتراف می کند.

القاصی مهر با اشاره به اینکه در این خصوص پرونده ای تشکیل و متهم پس از تحقیقات اولیه به پلیس پیشگیری معرفی شد، افزود: پلیس در صورت مشاهده محموله های دام و طیور فاقد مجوز آنها را توقیف و به مراجع قضائی معرفی خواهد کرد.

فرمانده یگان امداد پلیس تهران به کلیه مرغ داران و دامداران توصیه کرد: برای هرگونه جابجایی دام و طیور و محصولات مربوط، حتماً از قبل مجوزهای لازم از جمله مجوزهای بهداشتی و دامپزشکی را اخذ کنند.

سرهنگ القاصی مهر در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده اینگونه تخلفات، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
کد خبر: ۲۷۵۸
۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha