۱۱۰۱۳
به گزارش تهران پرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک سید حمید موسوی شهردار این منطقه با بیان خبر فوق اظهار داشت: با اقدامات شبانه روزی ستاد برف روبی شهرداری این منطقه و آماده باش ۱۱ سایت، عملیات برف روبی در نواحی شمالی منطقه که از بارش بیشتری برخوردار بوده در حال انجام است و هیچ مشکلی در تردد شهروندان و وسایل نقلیه وجود ندارد و همه معابر باز و تردد روان است.

او گفت: با استقرار بیش از۵۰۰ مخزن ویژه مشارکت شهروندان در برفروبی، جایگذاری بیش از ۲۰۰ هزار کیسه شن مخصوص در مخازن زرد رنگ و دپو فله ای در یک هزار نقطه، تامین ماشین الات و پاشنده های مکانیزه مجهز به تیغه برفروب و اپراتورهای مجهز و آموزش دیده مورد نیاز، منطقه آماده خدمات رسانی در روزهای برفی است.

موسوی بیان کرد: با توجه به بوستان های بزرگ و فرامنطقه ای، عملیات برف روبی معابر، المان ها و برف تکانی درختان با حضور نیروهای برف روب فضای سبز، در بوستان های شمال تهران به خصوص بوستان های برفگیر منطقه از جمله بوستان های آبک، گلابدره، جمشیدیه، نیاوران، گلریزان، رحمان آباد و... در حال انجام است.

او با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی محیطی متناسب با روزهای پر بارش شهر با هدف جلب مشارکت شهروندان و انتقال توصیه های ایمنی خاطر نشان کرد: در سطح منطقه بنرهای اطلاع رسانی نصب شده است.
کد خبر: ۲۴۹۲
۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha