۱۵۷۶۹۲۶۰۳
به گزارش خبرگزاری تهران پرس، موسی احمدی اظهار داشت: صاحب این لاستیک های قاچاق علاوه بر نگهداری کالای قاچاق به دنبال احتکار و عدم ارائه در بازار مصرف بود که با هوشیاری بازرسان اداره صمت این میزان کالای قاچاق شناسایی و کشف شد.

وی با بیان اینکه صاحب کالاهای فوق برای ادامه روند رسیدگی به پرونده هایشان به مراجع قضایی معرفی شدند، افزود: تمامی این اجناس کشف شده به جرم قاچاق، احتکار، اختفاء و عدم عرضه در بازار ضبط شده اند.

احمدی ادامه داد: این میزان کالای قاچاق در بازرسی‌های مشترک اداره صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف کشف شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه بیشترین تعداد انبارهای استان تهران و حتی کشور در شهرستان ری قرار دارد، خاطرنشان کرد: کار نظارت و پایش انبارهای این شهرستان توسط گشت‌های مشترک اداره تعزیرات حکومت ی، اداره صمت و اتاق اصناف انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا، احمدی با بیان اینکه در زمینه تخلف در حوزه قاچاق، احتکار و اختفا بدون کمترین اغماضی برخورد انجام می‌شود، عنوان کرد: اداره صمت شهرستان ری به همراه اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران در راستای مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه تیم‌های بازرسی به اصناف، انبارها، کارخانه‌ها و مراکز تولیدی اختصاص داده که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی می‌کنند.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد است.
کد خبر: ۲۴۵۹
۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha