۱۳۹۹۰۹۰۲۰۰۰۴۲۷_Test_PhotoN
به گزارش خبرگزاری تهران پرس، سرتیپ دوم پاسدار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با به مناسبت شهادت سردار سرافراز اسلام سرتیپ پاسدار عبدالرسول استوار محمود آبادی از فرماندهان ارشد جبهه غرب کشور در دوران پر افتخار دفاع مقدس پیامی صادر کرد.

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم

فرحین بما آتاهم اللّه من فضله ویستبشرون بالّذین لم یلحقوا بهم من خلفهم الّا خوف علیهم و لا هم یحزنون.

از فضیلتی که خداوند نصیبشان کرده است شاد مانند مومنانی که در پی شان هستند و هنوز به آن‌ها نپیوسته اند بشارت می‌دهند که بیمی بر آن‌ها نیست و اندوهگین نشوند چرا که آن‌ها هم ملحق خواهند شد. (سوره آل عمران آیه ۱۷۱)

بار دیگر ردای آسمانی شهادت برقامت یکی دیگر از سربازان حضرت روح‌الله (ره) و از عاشقان امام خامنه‌ای (حفظه الله) آراسته شد. تا جاماندگان از قافله پر نور و امید شهادت را مملوّ از سوز و حسرتی دیگر نماید.

جانباز عالیقدر سردار سرافراز اسلام سرتیپ پاسدار عبدالرسول استوار محمود آبادی از فرماندهان ارشد جبهه غرب کشور در دوران پر افتخار دفاع مقدس که سال‌ها بی‌تاب وصول به جوار رحمت‌الهی و مجالست با یاران باوفایش بود سرانجام به آرزوی دیرینه اش رسید و در کنار همسنگران شهیدش آرام گرفت.

این فرمانده شجاع، مخلص، ولایتمدار و خستگی‌ناپذیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که نقش‌آفرینی و رشادت‌های وی در دوران دفاع مقدس و پس از آن جبهه مقاومت و مدافعان حرم اهل بیت عصمت و طهارت و نیز در سنگر علم و دانش و خاکریزهای جنگ نرم سراز پا نشناخت و مخلصانه برای آرامش و امنیت ایران اسلامی و پیشرفت و تعالی نوجوانان و جوانان میهن خود تلاش و مجاهدت بی‌وقفه داشت.

از درگاه حق تعالی برای آن شهید عزیز والامقام علوّ درجات و هم‌جواری با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و خیل عظیم شهدای انقلاب اسلامی و برای خانواده محترم و آحاد همکاران و همرزمان وی، صبر، شکیبایی، عزت و سربلندی و طی طریق در مسیر تمدن ساز انقلاب اسلامی و آرمان بزرگ شهیدان این راه را مسئلت دارم.

سرتیپ دوم پاسدار حسن حسن زاده

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ
کد خبر: ۲۴۷۶
۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha