۱۵۶۴۱۵۵۴۴
اسماعیل کوثری نماینده مجلس نهم در گفتگو با خبرنگار تهران پرس، ضمن تسلیت به خانواده مرحوم علی اصغر زارعی گفت: علی اصغر زارعی از مبارزین پیش از انقلاب و از رزمندان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس بود که در قسمت الکترونیک جنگ بسیار موثر عمل کرد و اقدامات بزرگی در زمان دفاع مقدس انجام دادند

وی ادامه داد: همچنین مرحوم زارعی پس از جنگ نقش بسیار موثری در تشکیل بسیج اساتید داشت.

وی با اشاره به فعالیت های این نماینده انقلابی تصریح کرد: مرحوم زارعی از نمایندگان متعهد و ولایت مدار مجلس شورای اسلامی بود که در مسئله تصویب برجام و مذاکرات هسته ای بسیار پیگیر بودند که این موضوع تصویب نشود و معتقد بود که باید واقعیت ها گفته شود اما متاسفانه ریاست مجلس در عرض ۲۰ دقیقه خواستار تصویب این لایحه بود و بسیاری از نمایندگان از جمله مرحوم زارعی تلاش کردند که مانع از تصویب برجام شوند.

کوثری افزود: پس از تصویب برجام اقای زارعی بسیار ناراحت شد و به گریه افتاد زیرا این مسئله به نفع مردم و کشور نبود. او بسیار اینده نگر بود و از عاقبت برجام اطلاع داشت.

وی در پایان به خاطره ای از این نماینده اشاره کرد و گفت: زمانی که مرحوم زارعی در سمت مشاور امور عالی رئیس جمهور وقت بود پس از اطلاع از تخلف یکی از مدیران دولتی در پرداخت مبلغی پول به نمایندگان بسیار ناراحت شد و برخود شدیدی با این فرد خاطی کرد و جلوی این تخلف را گرفت.

انتهای پیام/
کد خبر: ۲۴۵۱
۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha