۱۵۷۶۶۳۶۸۱
به گزارش خبرگزاری تهران پرس، آیت الله سیدمرتضی محمودی در پیام نماز جمعه این هفته ورامین که به دلیل تعطیلی ناشی از شیوع کرونا برگزار نشد، اظهار کرد: ترور ناجوانمردانه دانشمند شهید فخری‌زاده مایه تأثر و ضایعه‌ای بزرگ برای کشور محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: شهادت بهترین پاداش برای خدمات وی بود ولی نباید راه و مسیری که این شهدا برای پیشرفت کشور ترسیم کرده‌اند فراموش شود.

امام جمعه ورامین ادامه داد: محروم شدن جامعه از چنین انسان‌های بزرگی، صدمات جبران ناپذیری برای کشور به همراه دارد ولی به طور قطع دانشمندان متعدد و یاران او در کشور، راه این شهید را ادامه می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با تأکید بر لزوم شناسایی و مجازات عاملان این جنایت گفت: این جنایت بار دیگر ثابت کرد که آمریکا و اسرائیل در دشمنی با ملت ایران کوتاه نمی‌آیند و ما نیز باید با تمام توان در برابر آنها ایستادگی کنیم.

وی تصریح کرد:همانطور که رهبر معظم انقلاب بارها فرموده‌اند،آمریکا و اروپا هیچ گاه مورد اعتماد نیستند و مذاکره با آنها نتیجه بخش نیست.

آیت الله محمودی افزود: مسوولان و مردم باید با تکیه بر توان داخلی و به حل مشکلات درون کشور با وحدت و همدلی بیاندیشند و به طور یقین با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و امید نداشتن به خارج از کشور می‌توان از این امتحان الهی سربلند بیرون آمد و زمینه ظهور حضرت ولی عصر(عج) را فراهم کرد.

وی با دعوت خود و دیگران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: مهمترین معیار برای محبوبیت نزد خداوند متعال، تقوا و پرهیزکاری است؛ از این رو در قرآن کریم آمده که خداوند با کسانی است که اهل تقوا و نیکوکار باشند.

امام جمعه ورامین احسان و نیکوکاری را یکی از مصادیق تقوا دانست و افزود: در شرایط حساس اقتصادی و مشکلات ناشی از شیوع بیماری کرونا لازم است تا همه مردم و مسوولان به یاری دیگران شتافته و با دستگیری از نیازمندان، موجبات رضایت خداوند متعال را فراهم کنند.

دکتر محسن فخری‌زاده معاون وزیر دفاع و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع که مقام معظم رهبری ایشان را دانشمند ممتاز و برجسته هسته ای و دفاعی ایران توصیف کردند، عصر جمعه هفتم آذرماه در بلوار شهید مصطفی خمینی شهر آبسرد از توابع شهرستان دماوند و در شرق تهران در جریان یک عملیات تروریستی و بدست عناصر جنایتکار رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

 

 
کد خبر: ۲۳۰۹
۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha