۱۵۷۷۴۷۲۲۷
به گزارش خبرگزاری تهران پرس، امید محمودی روز چهارشنبه در آیین انعقاد تفاهم نامه همکاری بین شهرداری قلعه نو و حرومیت زدایی و حمایت از قشر آسیب پذیر دردستور کار شهرداری قلعه موسسه مبشران نور افزود: از جمله اهدافی که در این تفاهم نامه آماده است، می توان به حمایت در زمینه های علمی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی افراد کم برخوردار شهر قلعه نو با تمرکز در حوزه های آسیب اجتماعی اعم از بیکاری، اعتیاد، مباحث فرهنگی در اولین گام اشاره کرد.

وی اظهار داشت: در گام دوم این تفاهم نامه همچنین با انجام پروژه های اشتغال‌زایی در جهت توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات برای جامعه هدف اقدام خواهد شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: این تفاهم نامه همچنین با هدف ارائه خدمات و تعامل دو جانبه در راستای محرومیت زدایی و آسیب های اجتماعی و گام برداشتن در اجرای دغدغه های مقام معظم رهبری به جهت توسعه همکاری های دوجانبه بین شهرداری قلعه نو وموسسه مبشران نور به امضا رسید.

مدیرعامل موسسه مبشران نور نیز در این آیین گفت: ارائه خدمات درمانی و چکاپ رایگان، خدمات فرهنگی در حوزه های دینی و خانواده، خدمات اجتماعی در حوزه های اعتیاد و طلاق، خدمات حمایتی مانند اشتغالزایی و توزیع بسته های ارزاق در این تفاهم‌نامه است.

قنبر طلب با اشاره به تعهدات موسسه مبشران نور در تفاهم‌نامه افزود: انجام نیازسنجی آموزشی و فرهنگی و شناسایی شغل، حمایت در امور درمانی، حمایت تسهیلاتی و تجهیزاتی از افراد آموزش‌دیده در راستای ایجاد اشتغال، از تعهدات این موسسه در قالب این تفاهم‌نامه است.

براساس اعلام شهرداری قلعه نو، در راستای ترویج فرهنگ و دانش امر خیر ومحرومیت زدایی و حمایت از قشر آسیب پذیر تفاهم نامه همکاری میان شهرداری شهر قلعه نو و موسسه مبشران نور به امضا رسید.

شایان ذکر است مدت اجرای این این تفاهم‌نامه به مدت یک سال بوده و در صورت توافق طرفین قابل تمدید است.

بخش قلعه نو از توابع شهرستان ری هم اکنون دارای ۴۰ هزار جمعیت است که در ۲۰ کیلومتری جنوب ری و در مسیر جاده ورامین قرار دارد و یکی از مناطق عمده تولید محصولات کشاورزی از جمله گندم و جو است.
کد خبر: ۲۲۸۳
۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha