۱۵۷۷۴۷۰۶۴
به گزارش خبرگزاری تهران پرس به نقل از اعلام ظهر چهارشنبه فرمانداری شمیرانات، سیدمهدی ساداتی عملکرد گشت‌های ستاد مبارزه با کرونا شهرستان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: اجرای این طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی با هدف کاهش و کنترل موج شیوع کرونا انجام شده که از تعداد معدودی از اصناف انتظار داریم به تذکرها توجه کنند تا شامل اعمال قانون نشوند.

وی تصریح کرد: با همکاری بی‌نظیر اصناف و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، خوشبختانه شاهد کاهش مرگ و میر کرونا در چند روز اخیر بودیم که باید تا قطع زنجیره این خط و مشی ادامه یابد.

شهرستان شمیرانات دارای ۱۳ اتحادیه و بیش از ۱۲ هزار واحد صنفی فعال است که از این میان بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ واحد که جزو واحدهای صنفی مشاغل یک و دو نبودند در راستای مدیریت هوشمند کرونا که از اول آذر به اجرا درآمده است، تعطیل شدند.

طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی از اول آذر ماه آغاز و به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ظهر امروز اعلام کرد: تاکنون ۹۸۹ هزار و ۵۷۲ بیمار قطعی مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شده و با فوت ۳۶۲ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید۱۹ در کشور به ۴۸ هزار و ۹۹۰ نفر رسید.

سیماسادات لاری با اعلام آخرین آمار مبتلایان و جانباختگان کرونا در ایران افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (۱۲ آذر ۱۳۹۹) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳ هزار و ۶۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و دو هزار و ۲۴۶ نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۹۸۹ هزار و ۵۷۲ نفر رسید.

شمیرانات متشکل از ۴ شهر، شمیران (منطقه یک و شمال و شرق منطقه دو تهران)، لواسان، اوشان فشم میگون، شمشک دربندسر و ۳۶ روستا، با جمعیتی افزون بر ۶۰۰ هزار نفر در شمال و شمال شرقی پایتخت واقع است.
کد خبر: ۲۲۸۱
۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha