سیبسیبسیب
به گزارش خبرگزاری تهران پرس، محمد رضا پارسیان مدیر روابط عمومی منطقه یک تهران با اشاره به این مطلب گفت: این مجله چندرسانه ای با هدف ایجاد فرصتی برای ارتقاء سطح ارتباطات شهروندی با مدیریت شهری شمال تهران با انتشار مطالب متنوع هر هفته به صورت آن‌لاین منتشر و با قابلیت نمایش متن، عکس، صوت، ویدئو و پادکست از طریق تلفن همراه، تبلت، رایانه و سایر دستگاه های دیجیتال قابل مشاهده و تورّق است.

وی افزود: این شماره نشریه به مطالبی چون پلاک کوبی اقامتگاه پدر صنعت نوین بتن ایران، شهردار شب و مشارکت شهروندان در بارش برف، رویدادهای کلیماتون بین المللی تهران، پنجمین دوره جایزه بین المللی خشت طلایی، تجریش به روایت دوربین پرداخته است.

مخاطبان برای دسترسی به آرشیو این مجله به آدرس region۱.tehran.ir/vaghayeshemiran مراجعه کنند.

شارژ مجدد کیسه های شن در منطقه ۳

«مهدی هوشیار» معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۳ تهران نیز از آمادگی کامل منطقه برای سامانه بارشی جدید خبر داد و گفت: تمام نیروهای خدمات شهری این منطقه با تجهیزات کامل آماده هستند تا هنگام بارش باران و برف به شهروندان خدمت رسانی کنند.

وی اظهار کرد: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته کارگرهای خدمات شهری در نقاط مشخص شده استقرار یافته و خودروهای سبک و سنگین برف روبی آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند.

او با اشاره به شارژ مجدد کیسه های شن مخصوص در محدوده های تعیین شده منطقه گفت: همه سایت های اصلی و فرعی منطقه شارژ مجدد شده اند و مخازن و چادرهای شن واقع در خیابان ها، معابر، بزرگراه های سطح محدوده و اماکن عمومی پر رفت و آمد مملو از شن و ماسه هستند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۳ اضافه کرد: در جریان بارش پربرکت گذشته، معابر و بزرگراه های منطقه ایمن بودند و شهروندان به سهولت در معابر و خیابان ها تردد داشتند.

نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و روانسازی ترافیکی محله شمیران نو

«مهدی اناری» معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۴ تهران از رفع مشکلات ترافیکی محله شمیران نو خبر داد و گفت: با اجرای طرح های ترافیکی، سرانجام معظل ترافیکی چندین ساله محله شمیران نو در ناحیه ۷ منطقه ۴ رفع شد.

وی با اعلام این خبر و با بیان اینکه محله شمیران نو به دلیل شکل گیری بافت ناهمگون آن در سال های قبل مشکلات فراوانی را به دنبال داشته است افزود: عرض کم معابر اصلی و فرعی، وجود بافت های فرسوده، و نبود پارکینگ در ساختمان ها مسکونی و پارک خودروها در سطح معابر اصلی و فرعی و همچنین بکارگیری اتوبوس های عمومی جهت جابجایی مسافران از اصلی ترین معظلات این محله است و مدیریت شهری را برآن داشت تا به دنبال اجرای فعالیت ها اثر گذار در این محله باشد.

او افزود: با توجه به ایجاد ترافیک توسط اتوبوس های شرکت واحد در محله شمیران نو، برای نخستین بار با جایگزینی ۹ دستگاه مینی بوس با این اتویوس ها گام مهمی در جهت روان سازی ترافیکی و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در این محله برداشته شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۴ با اشاره به راه اندازی پارکینگ عمومی بریا شهروندان محله شمیران نو افزود: به منظور رفاه حال شهروندان و کاهش ترافیک معابر فرعی و اصلی محله شمیران نو، پارکینگ همسطح با ظرفیت تقریبی ۷۰۰ خودرو در این محله راه اندازی و در اختیار عموم قرار گرفت.

اناری در ادامه از اجرای سایر اقدامات ترافیکی در محله شمیران خبر داد و افزود: اصلاح هندسی معابر، خط کشی محل های تردد عابران پیاده و واره رو، مناسب سازی پیاده روها و حذف زواید فیزیکی از سواره رو و پیاده روها از دیگر اقداماتی است که در محله شمیران نو اجرا و هم اکنون شاهد کاهش حجم ترافیک در این محله هستیم.

ویژه برنامه های سمفونی پاییز در منطقه ۷

«فائزه دولتی» معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۷ از برپایی ویژه برنامه سمفونی پاییز در بوستان شهید نیاکی از تاریخ ۱۵ تا ۲۰ آذر ماه در این منطقه خبر داد.

وی افزود: سمفونی پاییز ویژه برنامه ای است که هرساله در روزهای پایانی فصل پاییز بنا بر دستورالعمل ابلاغی از سوی اداره کل امور بانوان شهرداری تهران با هدف ایجاد نشاط و همدلی اجرایی می شود؛ اما امسال باتوجه به انتشار ویروس کرونا و مشکلات بوجود آمده این ویژه برنامه با محدودیت و رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه عکاسی با تلفن همراه با موضوع سمفونی پاییز، تصریح کرد: عموم‌ دختران ساکن در این منطقه در ۴ رده سنی تا تاریخ ۲۵ آذرماه می توانند سه عکس منتخب را با تلفن همراه خود به اینستاگرام مجموعه شهربانوی منطقه ۷ به آدرس @ shahrbanoodamavand ارسال و در پایان به آثار برگزیده هدایایی اهدا خواهد شد.
کد خبر: ۲۲۸۵
۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha