۱۵۷۷۴۶۴۱۴
به گزارش خبرگزاری تهران پرس، «علیرضا قاسمی فرزاد» روز چهارشنبه در حاشیه شورای آرد و نان استان تهران گفت: در این جلسه موضوع توزیع آرد در شهر تهران و شهرستان های استان تهران بررسی شد و طبق اعلام اتحادیه نانوایان سنتی و صنعتی تحویل آرد با تاخیری مواجه نیست.

وی افزود: معمولا از زمانی که نانوایان آرد را خریداری می کنند بین ۵ تا ۷ روز آرد مورد نیاز به دستشان می رسد در برخی شهرستان ها و نانوایی ها یک تاخیر جزیی نیز وجود دارد که این تاخیر نیز در حال حل شدن است.

مدیرکل امور هماهنگی اقتصادی استانداری تهران ادامه داد: در گذشته در زمینه حمل آرد یک خلعی وجود داشته که با یک نظارت این مشکل ساماندهی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه در مورد افزایش قیمت نان نیز موارد مطرح شد که بدلیل افزایش قیمت آب، برق و گاز و همچنین اجاره بهای نانوایی ها و همچنین افزایش نرخ دستمزد کارگر و شاطر مواردی مطرح شد که قیمت نان منوط به تصمیمات دولت محترم است.

به گفته قاسمی فرزاد، بیش از یک سال است که قیمت نان افزایش نیافته و اگر قرار است افزایشی در قیمت نان داشته باشیم باید در کارگروه کشوری این موضوع بررسی و مطرح شود.

به گزارش ایرنا، شورای آرد و نان استان تهران امروز- چهارشنبه به ریاست معاون امور هماهنگی اقتصادی استانداری تهران برگزار شد.

در این جلسه معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: تصمیمی برای افزایش نرخ نان گرفته نشده و هر اقدامی برای فروش نان با قیمت گران تر تخلف است.

«حشمت‌الله عسگری» افزود: موضوع افزایش قیمت نان در دست بررسی است ولی اصلاح آن فقط منوط به تصمیم و اعلام نظر مراجع ذی صلاح است.
کد خبر: ۲۲۸۷
۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha