تقوی نژاد_۶
به گزارش تهران پرس، سید کامل تقوی‌نژاد، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت گفت: با تأمین مالی برای جذب و به‌کارگیری ۳۰ هزار نیروی انسانی جدید از سوی سازمان برنامه‌وبودجه، بخش عمده‌ای از نیازهای حوزه سلامت کشور رفع می‌شود.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های موردنظر در دو سال اخیر، رفع کمبودهای موجود و تأمین نیروی انسانی فعال بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی راه‌اندازی شده در کشور بوده است.

تقوی‌نژاد تصریح کرد: با تأمین مالی مجوز جذب ۳۰ هزار نیروی انسانی جدید که بخش عمده‌ای از آن‌ها در بیمارستان‌ها، مراکز بهداشتی درمانی و پایگاه‌های اورژانس شروع به کار خواهند کرد، می‌توان انتظار داشت که از «بارکاری» بسیار بالای کادر پرتلاش و خستگی‌ناپذیر دانشگاه‌های علوم پزشکی و مدافعان سلامت کشور کاسته شود.

به گزارش وبدا، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت تأکید کرد: با به‌کارگیری این نیروها، تعداد افرادی که در ۲ سال اخیر جذب وزارت بهداشت می‌شوند به بیش از ۵۰ هزار نفر خواهد رسید که ان‌شاءالله شاهد تحول عظیم و تأثیرگذار در حوزه منابع دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور خواهیم بود. دفترچه آزمون برای به‌کارگیری تعداد ۷ هزار نفر از محل مجوزهای قبلی در دی‌ماه سال جاری منتشر و آزمون استخدامی نیز در هفته آخر بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/
کد خبر: ۲۲۴۰
۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha