۱۹۰۵۵۱۳
به گزارش تهران پرس به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه۲، یوسف مزارعی، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اشاره به نقش مهم مهارت اموزی در رونق اشتغال و کارآفرینی گفت: مدیریت شهری منطقه در راستای سیاستهای شهرداری تهران درحمایت از اقشار آسیب پذیر، با نگرشی جامع به فرایند توانمندسازی به عنوان یک فرایند مستمر و پایدار، اقدام به تجهیز و راه اندازی مراکز مهارت آموزی کوثرکرد.

وی افزود: مراکز مهارت آموزی کوثر منطقه با رویکرد اجتماعی و اقتصادی با مشارکت شهرداری و بخش خصوصی در حوزه های تولید کالای خواب، حجاب برتر و هنرهای دستی به فعالیت می پردازد .

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه دو افزود: با بهره برداری از مرکز مهارت آموزی کوثر ظرفیت اشتغال برای ۱۵ نفر از بانوان سرپرست خانوار مطابق با قوانین وزارت کار فراهم شده است و تعدادی از بانوان که شرایط حضور دراین مراکز ندارند به صورت کار درمنزل با این مجموعه همکاری می کنند.

وی افزود: در تداوم برنامه های حمایتی مدیریت شهری برای زنان سرپرست خانوار، نخستین مجتمع روان‌شناسی و مشاوره‌ای شهر تهران که خدمات ویژه‌ای به زنان سرپرست خانواده ارائه می‌کنددر منطقه دو راه اندازی شده است.

به گفته معاون شهردار منطقه۲ بانک اطلاعات زنان سرپرست خانوار که تحت پوشش هیچ یک از نهادهای حمایتی نیستند تهیه شده است و خدمات پیش بینی شده براساس نیازها و شرایط افراد ارائه می شود.
کد خبر: ۲۱۹۸
۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha