۱۰۵۷۴
به گزارش تهران پرس  به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه تهران "مهدی پورشاسب" با بیان این خبر افزود: بدنبال تعطیلی ورزشگاه ها با توجه به شیوع ویروس کرونا فرصت مناسبی را برای بازسازی و مرمت ورزشگاه ها و اماکن ورزشی فراهم کرد و درهمین راستا عملیات مرمت و بازسازی دو ورزشگاه شیان و ۲۲ بهمن آغاز شده است.

او با بیان اینکه بازسازی این دو ورزشگاه از دو ماه پیش آغاز شده است افزود: ورزشگاه ۲۲ بهمن در خیابان اتحاد با مساحت تقریبی ۵۰۰۰ در سال ۱۳۷۵ احداث و دارای امکاناتی نظیرسالن سرپوشیده بدنسازی، سالن چندمنظوره فوتبال، سالن تیراندازی و زمین چمن مصنوعی است و از مرداد ماه سالجاری بازسازی آن آغاز و تا آبان ماه به پایان می رسد.

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۴ تهران در ادامه به اقدامات صورت گرفته در ورزشگاه ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: درحال حاضر سیمان کاری و پیاده روسازی اطراف ورزشگاه ۲۲ بهمن به اتمام رسیده وتعویض لامپ ها و بازسازی سالن بدنسازی و آیینه کاری واجرای نهر و ساماندهی پیاده رو روبروی ساختمان در دست انجام است.

پورشاسب در ادامه گفت: ورزشگاه شیان واقع در بوستان پلیس به مساحت تقریبی ۳۰۰۰ مترمربع دارای امکاناتی نظیر پیست اسکیت، زمین چمن مصنوعی و ساختمان رختکن بوده هم اقداماتی نظیر ایزوگام، تعویض درب و پنجره ها، رنگ آمیزی و تاسیسات و ... اجرایی شده است.

او همچنین به بازسازی زمین چمن بوستان پلیس اشاره کرد و افزود: در این زمین اقداماتی نظیر جمع آوری چمن های قدیمی، زیرسازی و نصب زمین چمن جدید در حال انجام است و تا پایان آبان ماه به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۲۱۳۹
۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha