۱۵۷۷۳۹۷۲۵
به گزارش خبرگزاری تهران پرس، موسی احمدی اظهار داشت: بازرسان اداره صمت در قالب طرح تشدید بازرسی از انبارهای جنوب پایتخت موفق به کشف این میزان ورق استیل احتکاری شدند.

وی با بیان اینکه صاحبان کالاهای فوق برای ادامه روند رسیدگی پرونده هایشان به مراجع قضایی معرفی شدند، افزود: متخلفان با احتکار این میزان ورق استیل به دنبال افزایش قیمت در بازار بودند.

احمدی با اشاره به اینکه بیشترین تعداد انبارهای استان تهران و حتی کشور در شهرستان ری قرار دارد، خاطرنشان کرد: کار نظارت و پایش انبارهای این شهرستان توسط گشت‌های مشترک اداره تعزیرات حکومتی، اداره صمت و اتاق اصناف انجام می‌شود.

به گزارش ایرانا، این مسئول با بیان اینکه در زمینه تخلف در حوزه قاچاق، احتکار و اختفا بدون کمترین اغماضی برخورد می‌شود، تاکید کرد: اداره صمت شهرستان ری به همراه اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران در راستای مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه تیم‌های بازرسی به اصناف، انبارها، کارخانه‌ها و مراکز تولیدی اختصاص داده که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی می‌کنند.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد است.

انتهای پیام/
کد خبر: ۲۱۱۷
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha