۱۳۹۸۰۲۱۱۰۰۰۸۰۸_Test_PhotoN
به گزارش خبرگزاری تهران پرس، سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء(ص) با صدور پیامی شهادت شهید دکتر محسن فخری‌زاده دانشمند برجسته صنعت دفاعی کشور را تبریک و تسلیت گفت.

 

متن این پیام به شرح زیر است:

 

بسم رب الشهداء و الصدیقین

 

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»

 

خبر وقوع حادثه تلخ و دلخراش ترور وحشیانه یکی از خدمتگزاران راستین میهن اسلامی و ملت غیور ایران، شهید دکتر محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش‌های نوین دفاعی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح توسط ایادی استکبار جهانی و رژیم پلید و آدم کش صهیونیستی موجب تاسف و تاثر عمیق اینجانب گردید.

 

شهید دکتر محسن فخری زاده سال‌های طولانی از عمر پر برکت خویش را در عرصه‌های ارتقاء دانش و پژوهش‌های علمی و صنعت دفاعی کشور صرف نمود و منشاء خدمات ارزنده و فراوانی در این حوزه گردید.

 

هرچند شهادت این مدیر ارزشمند، ضایعه دردناکی برای ملت شریف ایران اسلامی و مجموعه‌ی علمی و صنعت دفاعی کشور می‌باشد، اما دشمنان میهن عزیزمان و تروریست‌های جنایتکار و عوامل آنان بدانند که این اقدام آنان، هیچ خللی در اراده راسخ و ایستادگی ملت شریف ایران وارد نکرده و راه آن شهید بزرگوار و خون به ناحق ریخته‌اش سرلوحه ادامه راه دیگر جوانان مومن و مدیران انقلابی خواهد بود و راهش هرگز متوقف نخواهد شد.

 

اینجانب شهادت این مرد فرزانه و دانشمند صنعت دفاعی کشور را به حضرت بقیه‌الله‌الاعظم (ارواحنا له الفداء)، مقام معظم فرماندهی کل قوا حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای عزیز(مدظله العالی)، ملت شریف ایران و خانواده معزز و ارجمند آن شهید عزیز تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان علو درجات و رحمت واسعه را برای ایشان مسئلت می‌نمایم.

 

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء(ص)

 

سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید

 

انتهای پیام/
کد خبر: ۲۱۲۷
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha