۱۵۷۷۳۹۷۴۷
به گزارش خبرگزاری تهران پرس به نقل از  فرمانداری شهرستان شمیرانات، «سیدمهدی ساداتی» تاکید کرد: دستگاه‌ها بر اجرای صحیح مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا نظارت جدی دارند و با متخلفان برخورد قاطع صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: پس از ابلاغ تذکر به اصناف، ۸ واحد دیگر که به مصوبات توجه نکردند پلمپ شد و آمار پلمب واحدهای صنفی متخلف از ابتدای اجرای طرح (اول آذر) به ۱۲ واحد رسید.

این مقام مسئول خواستار همراهی بیشتر اصناف در اجرایی شدن مصوبات شد و خاطرنشان کرد: بیش از ۹۵ درصد از کسبه همکاری لازم را در اجرای طرح محدودیت‌های هوشمند داشتند که باید قدردان آنان بود ولی از معدود صنوفی هم که مصوبات را اجرا نمی‌کنند انتظار داریم تا همکاری لازم را داشته باشند تا با برخوردهای قانونی مواجه نشوند.

شهرستان شمیرانات دارای ۱۳ اتحادیه و بیش از ۱۲ هزار واحد صنفی فعال است که از این میان بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ واحد که جزو واحدهای صنفی مشاغل یک و دو نبودند در راستای مدیریت هوشمند کرونا که از اول آذر به اجرا درآمده است، تعطیل شدند.

طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی از اول آذر ماه آغاز و به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت.

طبق آخرین گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با فوت ۴۰۶ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کرونا در کشور به ۴۷ هزار و ۹۵ تن رسید و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند؛ مجموع بیماران کرونایی در کشور نیز به ۹۲۲ هزار و ۳۹۷ نفر رسیده‌است.

شمیرانات متشکل از ۴ شهر، شمیران (منطقه یک و شمال و شرق منطقه دو تهران)، لواسان، اوشان فشم میگون، شمشک دربندسر و ۳۶ روستا، با جمعیتی افزون بر ۶۰۰ هزار نفر در شمال و شمال شرقی پایتخت واقع است.
کد خبر: ۲۱۲۵
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha