۱۵۷۷۳۹۷۵۰
به گزارش خبرگزاری تهران پرس به نقل از شهرداری منطقه ۱۹؛ مجید صبوری روز شنبه با اشاره به آغاز فعالیت هرس درختان از ابتدای آذر گفت: عملیات هرس و حذف سر شاخه های خشک درختان در کلیه معابر و بوستان ها با هدف حفظ سلامت، سبک و جوان سازی شاخه ها و کمک به رشد بهتر درختان تا پایان بهمن ماه انجام می شود.

به گفته وی، طبق دستورالعمل سازمان بوستان های شهرداری تهران هرس درختان بصورت سبک انجام می شود و تنها سر شاخه درختانی که آسیب دیده و یا بیماری زا باشند به طور کامل حذف خواهد شد.

معاون شهردار منطقه ۱۹ تهران، همچنین از اجرای عملیات هرس و پرچینی درختچه ها به منظور فرم دهی آن هاخبر داد و افزود: طی این عملیات که از ١۵ مهر آغاز شد، تمامی درختچه های بوستان ها، حاشیه معابر بزرگراهی، رفیوژها، بلوارها و معابر فرعی در راستای زیبایی نمای فضاهای سبز منطقه هرس شدند.

به گزارش ایرنا؛ منطقه ۱۹ شهرداری تهران با وسعت ۸۹ کیلومتر مربع در جنوب شهر تهران واقع شده که با مناطق ۱۶، ۱۷، ۱۸ و ۲۰ همجوار است.

این منطقه از شمال به اتوبان جوانه، از جنوب به اتوبان آزادگان، از شرق به اتوبان نواب، خیابان بهمنیار و از غرب به اتوبان آیت الله سعیدی محدود می‌شود؛ ‌ منطقه ۱۹ تهران از بافتی قدیمی برخوردار است و شامل محله‌های متعددی می‌باشد.

منطقه ۱۹ دارای ۵ ناحیه و ۱۲ محله است که خانی آباد نو، شهرک شریعتی، عبدل آباد، نعمت آباد، صالح آباد، دولتخواه، شهرک احمدیه و شهرک بخارائی از جمله محلات این منطقه است.

همچنین کوره‌های آجرپزی، میدان تره‌بار مرکزی شهر تهران، بهشت زهرا، مرقد مطهر امام راحل (ره)، مرکز خرید و فروش همگانی خودرو از مکان‌های شاخص منطقه ۱۹ است.

انتهای پیام/
کد خبر: ۲۱۲۶
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha