ind65589ex
 

 

به گزارش تهران پرس شهرداری منطقه سه، محمد رضا موسوی معاون فنی و عمران در این باره گفت : جداول حاشیه ای بزرگراه شهید مدرس از خروجی بزرگراه شهید همت غرب تا پلهای فجر مرمت شد.

موسوی در ادامه افزود: جداول و انهار حاشیه ای بزرگراه شهید مدرس که به علت قدمت و فرسودگی باعث کم شدن اختلاف تراز فنی با بزرگراه شده بود در دستور کار قرار گرفته و مرمت شد . این محل به علت وجود باغچه گود تر از سطح بزرگراه دارای ظرفیت خطرات احتمالی بوده که با اجرای مجدد تک جدول رفع خطر شد .

پس از بازدید مشترک موسوی معاون فنی و عمران شهرداری منطقه سه و آرش اصلی مدیر فنی و ترافیک ناحیه چهار، مقرر شد که پس از اخذ مجوزهای لازم از پلیس بزرگراه مرمت جداول حاشیه ای بزرگراه شهید مدرس از تقاطع همت غرب تا پلهای فجر در دستور کار قرار گرفته و در مدت ۱۰ روز مشکل مربوطه مرتفع شود که این امر در موعد مقرر به پایان رسید .

این محل به علت وجود آبهای سطحی و فرسودگی جداول در برخی مواقع باعث آبزدگی به سطح بزرگراه نیز شده بود که با ایجاد تمهیدات ویژه در اجرای جداول مشکل مذکور به طور کامل مرتفع شد.

موسوی در پایان از همکاری پلیس بزرگراه ها در ایجاد بستر مناسب جهت انجام عملیات اجرایی و به حداقل رساندن خطرات ترافیکی قدردانی نمود.
کد خبر: ۲۰۳۵
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha