۱۳۹۸۱۱۱۸۰۰۰۲۹۳_Test_PhotoN
شهرام صمدی نیا مسئول بسیج هنرمندان سپاه محد رسول الله(ص) تهران بزرگ درباره برنامه های بسیج هنرمندان در هفته بسیج گفت: امسال به دلیل وجود بیماری کرونا بخشی از برنامه های هفته بسیج را در  فضای مجازی برگزار کردیم. در این هفته دوره های آموزشی مختلف همراه با ارائه مدرک پایان دوره از جمله اقدامات بسیج هنرمندان بوده است.

صمدی نیا افزود: برگزاری کارگاه های هنری از جمله نقاشی سیاه قلم، خوشنویسی و سوخت نگاری از دیگر برنامه های بسیج هنرمندان بود که با همکاری معاونت فرهنگی و هنری سپاه تهران در محوطه پادگان ولیعصر هر روز برگزار و از شبکه پنج سیما پخش شد.

وی با اشاره به اختتامیه شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت تصریح کرد: در جشنواره سراسری فیلم مقاومت حدود نهصد اثر از فیلم سازان بسیجی حضور داشت که تهران رتبه نخست را در کشور کسب کرد، در بخش تئاتر خیابانی هم گروه های تئاتر ما توانستد موفقیت هایی را کسب کنند، برنامه دیگر ما راه اندازی  کانون های تخصصی در نواحی بیست و سه گانه تهران است که در دو تا از نواحی به مناسبت روز بسیج رقم خورد و تلاش می کنیم که این عدد را به ۱۰ برسانیم.

صمدی نیا بیان کرد: مجموعه بسیج هنرمندان تهران بزرگ  ۴ مرحله رزمایش کمک های مومنانه را برگزار کرده است که مرحله نهایی آن در دی ماه برگزار خواهد شد، ما سعی کردیم با سازمان بسیج هنرمندان کشور تعامل برقرار کرده و از طرح های انقلابی مانند سرودهای انقلابی و خوانندگان ارزشی حمایت کنیم .

وی با اشاره به پویش من ماسک میزنم گفت: با توجه به شرایط این روزها و لزوم استفاده از ماسک فیلم کوتاهی توسط دوستان بسیجی در این راستا تولید و از شبکه پنج سیما پخش شد.

شهرام صمدی نیا در پایان با اشاره به نزدیک شدن سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: بسیج هنرمندان تهران بزرگ با توجه به نزدیک شدن سالگرد شهادت سردار سلیمانی در نظر دارد در زمینه های مختلف هنری مانند موسیقی، هنرهای تجسمی و... گام هایی را بردارد که امید است با توجه به شرایط خاص امسال بتوانیم برنامه های خود را به سرانجام برسانیم.
کد خبر: ۲۰۴۰
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha