۹۶۱

سریال های مناسبتی از سریال های ماندگار و پربیننده ای هستند که برای مناسبت های گوناگون از جمله ماه رمضان، عید نوروز و ایام محرم ساخته میشوند.

سریال های ماه رمضانی

تلویزیون به مناسبت ماه رمضان سال ۱۴۰۰ تدارک ساخت چند سریال مناسبتی ویژه این ماه را آغاز کرده است که در ادامه به معرفی این سریال ها می پردازیم.

سریال های ماه رمضانی سال ۱۴۰۰ در شبکه های مختلف


تابحال اسامی دو سریال به عنوان سریال ماه رمضانی تلویزیون در سال ۱۴۰۰ اعلام شده است که در ادامه درباره آنها صحبت خواهیم کرد.

بهروز افخمی


سریال دعوت نحس علیرضا افخمی


سریال دعوت نحس به کارگردنی علیرضا افخمی و تهیه کنندگی محمودرضا تخشید سریال ماه رمضانی تلویزیون در سال ۱۴۰۰ است.

علیرضا افخمی که سریال هایی چون او یک فرشته بود، زیر زمین، پنجمین خورشید و پنج کیلومتر تا بهشت را برای پخش در ماه رمضان ساخته بود بار دیگر سریال جدیدش را برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان مقابل دوربین برد.

آرش مجیدی، میلاد میرزایی، رضا توکلی، افسانه چهره آزاد، علی دهکردی و ... بازیگرانی هستند که تابحال اسامی آنها برای بازی در سریال دعوت نحس اعلام شده است و به زودی جزئیات جدیدی از این سریال منتشر میشود.

سریال دعوت نحس در ژانر ماورایی ساخته میشود و بخشی از تصویربرداری این سریال در جنگل های شمال و بخشی در تهران انجام میشود.

علیرضا افخمی


سریال رعد و برق در شبکه پنج


سریال رعد و برق به کارگردانی بهروز افخمی و تهیه کنندگی داوود هاشمی سریال جدید دیگری است که برای پخش در ایام ماه رمضان ۱۴۰۰ در حال ساخت است.

این سریال بهروز افخمی این روزها در حال تصویربرداری است و لوکیشن های متعددی برای تصویربرداری این سریال درنظر گرفته شده است و یکی از پربازیگرترین سریال های تلویزیون است که در ۲۵ قسمت برای پخش در شب های ماه رمضان در حال ساخت است.

شهرام قائدی، حسن اسدی، محمد فیلی، مهدی زمین پرداز، مختارسائقی، سام کبود وند، محمد مختاری، مرتضی کاظمی، ابراهیم امیرخانی، مزدک رستمی، ویدا موسوی، سپیده موسوی، مهدیه فراهانی، نگار مسلط و... بازیگران سریال رعد و برق را تشکیل میدهند.

شهرام قائدی




کد خبر: ۲۰۲۷
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha