۳۱۳۷۹۰_۶۱۷
سردار کاظم یزدانی مسئول تربیت بدنی سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار تهران پرس ضمن گرامیداشت هفته بسیج و شهدای گرانقدر بسیجی درباره برنامه های هفته بسیج سپاه تهران بزرگ گفت: هر سال فعالیت های ورزشی در هفته بسیج به صورت گسترده در فضای حقیقی و با حضور عموم مردم برگزار می شد اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا فعالیت های ورزشی و مسابقات بدون حضور تماشاگران در حال برگزاری است که این برنامه ها به صورت مجازی و یا از طریق صوت و تصویر فراگیر در حال پخش است.

یزدانی درباره نحوه برگزاری برنامه های ورزشی در فضای مجازی افزود: از یک ماه قبل درباره شرکت در هفت رشته ورزشی که امکان اجرای انفرادی و در منزل دارد، اطلاع سانی شد، در رشته هایی مانند کاراته، تکواندو، جودو، ووشو، آمادگی جسمانی و... صدها نفر شرکت کردند که این مسابقات تا پایان هفته بسیج ادامه دارد. در انتهای مسابقات نیز تیم های داوری نفرات اول تا سوم را اعلام و احکام و مدال های تقدیم برگزیدگان می شود. این مسابقات ابتدا در هفته دفاع مقدس برگزار شد که تجربه بسیار خوبی بود و بر همین اساس در هفته بسیج سعی کردیم با توان بیشتری این مسابقات را برگزار کنیم.

وی درادامه با اشاره به برنامه هایی که در فضابی باز برگزار می شود گفت: در فضای باز نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی برنامه راهپیمایی خانوادگی و کوهنوردی را با تعداد محدود برگزار می کنیم؛ اجرای برخی از رشته های توپی مثل فوتبال را نیز در دستور کار داریم.

مسئول تربیت بدنی سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ درباره دیگر برنامه های هفته بسیج افزود: از دیگر برنامه های سپاه تهران بزرگ در هفته بسیج تجلیل از خانواده های شهدای ورزشکار دفاع مقدس و مدافعان حرم است که در حال برگزاری است و از ابتدای هفته علاوه بر برنامه های گفته شده هر روز در میدان صبحگاه پادگان ولیعصر(عج) بسیجیانی از رشته های مختلف ورزشی به اجرای برنامه می پردازند و که به صورت مستقیم از شبکه پنج سیما پخش می شود گرچه به دلیل شرایط آب و هوایی و بارش باران شرایط بسیار سخت است اما باز بسیجیان با اشتیاق در صحنه حضور پیدا می کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: از دیگر برنامه ها، اجرای مسابقات پیامکی در خصوص آگاه سازی و ارتقای علمی ورزش است. همچنین تعدادی پوستر با همکاری بهداری سپاه تهیه و بین مردم توزیع شده که افراد بتوانند در منازل با اجرای حرکات ورزشی به ارتقای سیستم دفاعی بدن کمک کرده و بتوانند با کرونا مبارزه کنند.

یزدانی در پایان با اشاره به قهرمانان و مدال آوران بسیجی گفت: در رشته های مختلف ورزشی ما قهرمانان بسیجی بسیاری داریم که توانسته اند در مسابقات شهری، کشوری و بین اللملی مدال بیاورند، این قهرمانان در پایگاه های استعدادیابی بسیج شناسایی و پرورش یافته اند و امید است که بتوانیم روز به روز قهرمانان بیشتری را با مرام قهرمانی و ارزش های اخلاقی که مد نظر مقام معظم رهبری است پرورش دهیم.
کد خبر: ۱۹۷۰
۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha