۱۵۷۷۲۹۱۲۵
به گزارش خبرگزاری تهران پرس به نقل از خدمات شهری شهرداری تهران، اصغر عطایی توضیح داد: اگر حجم بارش ها در کلانشهر ها نزدیک به ۲۵ تا ۳۰ میلی متر برسد اعلام خطر برای آبگرفتگی های زیاد و حتی سیل می‌شود و در این شرایط توصیه می شود که مردم در حاشیه رودخانه ها اتراق نکنند؛ اما خوشبختانه با این حجم باران در تهران همه چیز عادی و تحت کنترل است.

وی ادامه داد: نزدیک به ۳۰ هزار کارگر بخش خدمات شهری و فضای سبز شهر تهران برای این شرایط بارندگی‌ها در آمادگی کامل هستند و از توان آنها استفاده می کنیم و عوامل دیگری نیز مانند کارگرهای مسیل‌های نواحی به صورت ویژه در زمان بارش ها کار می کنند.

به گفته عطایی، در خود ستاد خدمات شهری شهرداری تهران نیز برای مدیریت بهتر شرایط، شهر پهنه‌بندی و مسئولیت هایی بین افراد تعیین شد.

وی افزود: به وسیله دوربین های کنترل ترافیک، کار رصد، کنترل و نظارت بر معابر شهر به صورت مستمر انجام می شود و خوشبختانه تاکنون هیچ‌گونه آبگرفتگی قابل توجهی نداشتیم.

این مقام مسئول یادآور شد: پس از نزدیک به ۴۸ ساعت بارش در تهران آبگرفتگی‌های مختصری در برخی معابر پیش آمد که آن نیز با حضور عوامل به سرعت رفع گردید و باید گفت که شرایط بسیار خوب است.

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۹۶۰
۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha