۱۵۷۳۰۹۹۱۸
به گزارش خبرگزاری تهران پرس، «محمدجواد حق شناس» روز یکشنبه در دویست و پنجاهمین جلسه شورا با تشکر از جامعه پزشکی ایران و کادر سلامت که در این روزها و در این ایام در صدر اول مقابله با این بیماری تلاش می کنند، افزود: متاسفانه خبرهای بد اختلافات و مناقشات در بین کادر درمان و بهداشت و آموزش پزشکی پیش آمده که قابل قبول نیست.

وی گفت: شهروندان تحمل شنیدن این خبرها و اختلافات را در شرایط و روزگاری که جامعه در تب و تاب ناشی از این همه گیری است، ندارند.

حق شناس تاکید کرد که این وزارتخانه مسولیت فرماندهی مقابله با کرونا را دارد و مناقشه پذیرفتنی نیست.

عضو شورای تهران همچنین فوت یکی از پزشکان شهر سالم در منطقه ۱ شهرداری بر اثر کرونا را تسلیت گفت و افزود: جامعه پزشکی تاکنون ۴۰۰ نفر از کادر درمان را از دست داده و ادامه روند این اختلافات در شرایط کنونی به نفع جامعه ما نیست و همه ما را نگران کرده است.

به گزارش ایرنا، حق شناس گفت: امیدوارم این جامعه در این دوران بحرانی بتواند جایگاه خود رو حفظ کند.

اعضای شورای شهر تهران در نشست امروز خود گزارش ایجاد رویه در مدیریت آب های سطحی، بررسی نامه فرماندار تهران در خصوص اعتراض هیئت تطبیق به مصوبه نامگذاری و تغییر نام (١۴)معبر عمومی شهر تهران، طرح الزام شهرداری تهران به تاسیس موزه کودکان شهر تهران و نحوه انتخاب حسابرس و حسابرسی از شهرداری سازمان‌ها شرکت ها و موسسات وابسته و تابعه را در دستور کار دارند.

دستورهای دیگر بررسی گزارش حسابرس رسمی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حسابرسی سازمان بهشت زهرا (س) برای سال مالی ١٣٩٣ و قرائت گزارش کمیسیون اصلی (برنامه و بودجه) و بررسی گزارش حسابرس رسمی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حسابرسی (معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران برای سال مالی ١٣٩٣) و قرائت گزارش کمیسیون اصلی (برنامه و بودجه) است.

 

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۹۵۱
۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha