۱۰۳۵۱
به گزارش تهران پرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "حمیدرضا فرخی" در این باره گفت: کارگران شهرداری در فضای سبز، رفتگران، پیمانکاران و پارکبان ها از بی دفاع ترین طبقات در این روزهای اپیدمی کرونا هستند که عموما در معرض آلودگی های محیطی متعدد قرار داشته که البته اجتناب از انواع مواجهه های پر خطر نیز از نظر وظیفه شغلی آنها اجتناب ناپذیر است و رسیدگی به این قشر زحمت کش از وظایف ماست.

او ادامه داد: در این راستا مدیریت شهری براساس وظیفه ای که نسبت به این عزیزان بر عهده دارد، ضمن انجام ۲ دوره غربالگری ویروس کرونا، نسبت به برگزاری دوره های آموزشی بهداشت عمومی و فردی پیشگیری از این ویروس منحوس برای این افراد اقدام کرد.

فرخی در ادامه به برگزاری کلاس های آموزشی اطفا حریق برای کارگران فضای سبز نیز اشاره کرد و گفت: بالا رفتن اطلاعات این افراد کمک شایانی به حفظ و نگهداری عرصه های جنگلی و فضاهای سبز شهری است و خوشبختانه در تابستان امسال شاهد کمترین میزان آتش سوزی در جنگل های منطقه ۴ بودیم.

او ادامه داد: در این راستا می توان به برگزاری کلاس های مذکور در جنگلکاری قوچک و بوستان ارکیده اشاره کرد که امید است با بالارفتن اطلاعات فردی و اجتماعی این افراد شاهد مشکلات کمتری در شهر باشیم.
کد خبر: ۱۹۴۹
۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha