۱۵۷۶۲۵۹۵۹
به گزارش خبرگزاری تهران پرس، «محسن هاشمی» روز یکشنبه در حاشیه جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسه امروز به صورت ترکیبی از حضوری و مجازی برگزار شد و از دولت به دلیل تعطیلی ۷۰ درصدی هرچند دیرهنگام، تشکر کردیم.

وی با بیان اینکه در این جلسه از اصناف هم تشکر شد، افزود: همچنین از استانداران مازندران و گیلان درخواست کردیم که رستوران‌ها و فعالیت‌های تفریحی و گردشگری را تعطیل کنند و این موضوع جدی گرفته شود.

هاشمی ادامه داد: در این جلسه مجددا خواهش کردیم با توجه به اینکه تاکنون حتی یک ریال هم به تهران کمک نشده‌است دولت موضوع حمل و نقل را جدی‌تر بگیرد.

رییس شورای شهر تهران افزود: حمل ونقل مرکز شیوع کرونا است و اگر آن را تقویت نکنیم، مجددا در زمستان دچار مشکلات بیشتری خواهیم شد.

وی عنوان کرد: باید از فرصت پیش آمده استفاده کرد و حداقل اوراق مشارکت که جلوی انتشار آن گرفته شده و ارزش افزوده به شهرداری تهران رسانده شود.

هاشمی ادامه داد: شهرداری به دلیل کرونا در بخش‌های مختلف دچار ضرر و زیان شده و تاکنون حتی ریالی از ستاد کرونا دریافت نکرده است.

وی درباره سرانجام آزادسازی اوراق مشارکت سال ۹۸ و تلاش شهرداری در این خصوص گفت: ظاهرا بخشی از پول اوراق پرداخت می‌شود.

وی تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم نقدینگی‌ها را دریافت کنیم.

هاشمی در ادامه سخنان خود با اشاره به دستورالعمل های جلسه امروز شورای شهر تهران اظهار داشت: در جلسه امروز پاسخ فرمانداری تهران درباره سوءتفاهم‌های نامگذاری خیابانی به نام نیشابور و سبزوار بررسی و پاسخ لازم ارسال شد.

وی گفت: همچنین نسبت به تعیین تکلیف نامگذاری خیابانی به نام سبزوار دستور لازم ارائه شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران همچنین گفت: طرح ایجاد موزه کودک در جلسه امروز شورا بررسی، و مقرر شد به سرمایه‌گذاران اجازه داده شود با کمک شهرداری تهران نسبت به ایجاد موزه‌های کودکان اقدام کنند.

وی افزود:در ایجاد موزه کودکان اولویت با تجهیز موزه‌های کنونی خواهد بود.

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۹۴۳
۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha