۱۳۹۹۰۴۲۹۱۷۴۴۱۶۶۲۶۲۰۷۹۹۷۳۴
به گزارش تهران پرس  نان قوت غالب سفره ایرانیان است و یکی از مواد غذایی است که روزانه در خانه‌ها تهیه و مصرف می‌شود. در این شرایط کرونایی برای جلوگیری از انتقال ویروس و قطع زنجیره کرونا بهتر است تعداد دفعات خرید نان توسط خانواده‌ها کاهش یابد.

یک واحد نانوایی در پردیس در اقدامی خودجوش و جهادی با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی به مشتریان خود خدمات‌رسانی می‌کند. رضایت مشتریان از رعایت فاصله در صف‌های نانوایی، بسته‌بندی نان توسط متصدی نانوایی و جلوگیری از پهن کردن سفره نان در پیشخوان و عدم دریافت پول نقد از جمله اقدامات این واحد نانوایی به شمار می‌آید.

خمیر نان در مراحل پخت و گذر از تنور به دلیل حرارت بالا ضدعفونی می‌شود اما هنگام تحویل جهت جلوگیری از دست‌های آلوده و انتقال کرونا بهتر است که آن را به صورت بسته‌بندی تحویل بگیریم.

فعالیت برخی اصناف و مراکز در شهر به منزله نابود شدن این ویروس نیست و نیاز است همگان هم چنان موارد بهداشتی و مراقبتی را رعایت کنند.

نانوایی‌ها جزو کسب و کارهایی هستند که باید در سخت‌ترین شرایط هم به کار خود ادامه دهند تا مردم با خیالی آسوده نان مورد نیازشان را تهیه کنند،  به همین دلیل باید بیشتر مسائل بهداشتی را رعایت کنند.
کد خبر: ۱۹۰۴
۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha