۱۵۷۷۲۷۲۴۴
به گزارش خبرگزاری تهران پرس به نقل از سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، «فاطمه صالح»در این باره گفت: این پژوهش که با عنوان تحلیل دیدگاه حق زندگی شهری و مواجهه با بحران ویروس کووید ۱۹، در شماره پاییز فصلنامه تخصصی «دانش پیشگیری و مدیریت بحران» منتشر شده، نشان داد که تاثیرات بحران کرونا بر شرایط و کیفیت زیست مردم شهرها بطور کلی شباهت زیادی با هم داشته ولی بطور خاص تفاوت های زیادی میان شرایط زندگی شهری در دنیا وجود دارد که مبتنی بر شرایط موجود و سطح تاب آوری اجتماعی- اقتصادی و مدیریتی شهرها داشته‌است.

 

وی افزود: در این فصلنامه همچنین مقاله هایی با موضوع شناسایی سبک های تصمیم گیری مشتریان ماسک براساس مدل اسپرولز و کندال و مدیریت بحران و کاهش ریسک همه گیری ویروس کرونا منتشر شده‌است.

 

معاون هماهنگی و برنامه ریزی سازمان مدیریت بحران شهر تهران ادامه داد: موضوعات دیگری از جمله، کاربرد روش های اصلاح شده فازی و FEMA در ارزیابی ریسک تهدیدات انسان ساز در سامانه های آبی، چهارچوب برنامه ریزی سرپناه جمعی موقت پس از سوانح طبیعی، تجزیه و تحلیل لجستیکی راه اندازی نقاهتگاه های مقابله با ویروس کرونا توسط دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و نگاهی بر دسترسی به اطلاعات از دید ذی نفعان مدیریت سوانح طبیعی در ایران... در این فصلنامه منتشر شده‌است.

 

وی خاطرنشان کرد: شماره و دوره این فصلنامه دوره ۲۳، شماره ۳ - شماره پیاپی ۹۱، پاییز ۱۳۹۹ است که اطلاعات کامل مقالات آن در پایگاه اینترنتی نشریه به آدرس www.dpmk.ir  و پرتال سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران به آدرس Tdmmo.tehran.ir برای علاقه‌مندان قابل دسترسی است.

 

به گفته صالح، فصلنامه تخصصی «دانش پیشگیری و مدیریت بحران» به صاحب امتیازی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و مدیر مسئولی دکتر رضا کرمی محمدی و سردبیری دکتر مهدی زارع به صورت فصلنامه منتشر می‌شود.
کد خبر: ۱۹۲۶
۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha