۱۳۹۹۰۸۲۹۰۰۰۳۵۷_Test_PhotoN
به گزارش خبرگزاری تهران پرس، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران صبح امروز در مراسم تجلیل از حافظان سلامت دارالشفاء کوثر در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) ضمن تبریک هفته بسیج و سالروز ولادت حضرت عبدالعظیم(ع)، اظهار کرد: پزشکان، پرستاران و کادر درمانی ثابت کردند با ایثار و فداکاری و جانفشانی در خط مقدم جبهه حافظان سلامت و مدافعان سلامت این ملت هستند.

 

وی گفت: همه تصور می‌کردند وقتی صحبت از جهاد، دفاع، ایستادگی، مقاومت و ایثارگری به میان می‌آید برای یک عرصه نبرد سخت مثل هشت سال دفاع مقدس است اما امروز برای همه دنیا جا افتاده که یک فرهنگ انقلابی، علوی، جهادی و بسیجی در هر عرصه‌هایی که اسلام، انقلاب، مردم و مسلمین نیاز پیدا می‌کنند افراد مؤمن، سالم و انقلابی وارد آن عرصه شده و کمک می‌کنند.

 

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران ادامه داد: ایثارگری کادر درمانی به عنوان یک برگ زرین دیگری در تاریخ باعظمت و ارزشمند کشورمان و انقلاب اسلامی ثبت شد.

 

سردار حسن زاده تصریح کرد: امروز به عنوان نماینده فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مرکز حضور یافته و از شما پزشکان زحمتکش به عنوان نماینده تمام آحاد پزشکی تقدیر و تکریم می‌کنیم که طی ۹ ماه گذشته با ایمان و ازخودگشتگی محکم و استوار در کنار مردم هستید.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: به واسطه این حضور و همدلی و ایثارگری‌های حافظان سلامت، خداوند متعال عنایت ویژه‌ای خواهد کرد چنان که همیشه شامل عنایت و رحمت پرودگار بوده‌ایم.

 

انتهای پیام
کد خبر: ۱۸۸۳
۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha