۷۹۳۰۴۲۱_۱۷۵
به گزارش تهران پرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ در جلسه ای که با حضور فرهاد افشار شهردار منطقه، حسن خلیل آبادی عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و شمیرانات، معاونین فنی - عمران و خدمات شهری و محیط زیست منطقه، تولیت امامزاده عبدالله و یکی از اساتید طراحی شهری تشکیل شد، طرح پیشنهادی بهسازی محیطی امامزاده عبدالله(ع) شامل ایجاد باغ ایرانی، فرهنگسرا، موزه سنگ نوشته های قدیمی، ساماندهی قبور و بهسازی فضای سبز این آستان بررسی شد.

در این جلسه خلیل آبادی ضمن تاکید بر اجرای طرح موثر برای بهسازی محیطی امامزاده عبدالله(ع)، اجرای طرح های گردشگری پیرامون این آستان را در راستای توسعه اقتصادی و جذب گردشگر موثر خواند.

افشار نیز ضمن تاکید بر لزوم اجرای طرحی مناسب برای بهسازی محیطی این آستان، هر فعالیتی را منوط بر تعریف سند بالادستی، تصویب طرح و تایید سازمان میراث فرهنگی دانست.

او با اشاره به هویت این امامزاده، گفت: در شرایط عادی می توان از این فضای مقدس به عنوان یک فضای فرهنگی، تفرجگاه خانوادگی همراه با زیارت اهل قبور استفاده کرد و در شرایط اضطراری نیز این محل می تواند به عنوان پایگاه پشتیبان محله مورد استفاده قرار گیرد.

در این جلسه همچنین طرح ساماندهی ضلع شرق حرم حضرت عبدالعظیم(ع) بررسی شد.
کد خبر: ۱۸۱۲
۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha