۱۳۹۹۰۸۱۸۱۴۴۹۰۴۷۱۰۲۱۵۸۱۲۴۴
رضا ریاحی در گفت‌وگو با خبرنگار تهران پرس در لواسان اظهار داشت: اوشان، فشم و میگون در حریم بستر رودخانه قرار گرفته و در زمان بارندگی و وقوع سیل یکی از مناطق پر خطر و حادثه ساز است.

وی بیان داشت: لایروبی رودخانه منطقه رودبار قصران یکی از اولویت های شهرداری بوده و تمهیدات لازم به طور جدی برای مقابله با هر گونه حادثه در زمان بحران صورت می گیرد.

ریاحی با انتقاد از برخی گردشگران و مالکان افزود: منطقه رودبار قصران یکی از مناطق ییلاقی و خوش آب و هوای استان تهران است و در روزهای تعطیل حجم زیادی از گردشگران را در خود جای می دهد اما برخی با رها کردن زباله در دل طبیعت و ریختن نخاله های ساختمانی توسط مالکان در حریم رودخانه مشکلاتی را ایجاد کرده اند.

شهردار اوشان، فشم و میگون در ادامه گفت: ریختن نخاله و زباله ها در کف رودخانه هنگام بارندگی باعث انحراف مسیر آب می شود و این می‌تواند خطر جدی برای ساکنان منطقه محسوب می شود.

وی یکی دیگر از اقدامات ایمن سازی در منطقه رودبار قصران را ایجاد دیوار ساحلی دانست و افزود: ایجاد دیوار ساحلی در حریم رودخانه رودبار قصران می تواند در زمان وقوع حادثه خطرات احتمالی را کاهش دهد.

شهردار اوشان، فشم و میگون خاطرنشان کرد: حجم تردد گردشگران و خودروها در روزهای تعطیل بار ترافیکی سنگینی را در این منطقه به وجود می آورد. با احداث یک تونل در مسیر جاده فشم تاحدودی امنیت و تسهیل در رفت و آمد را فراهم می شود.
کد خبر: ۱۷۸۹
۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha