۱۵۷۶۴۷۹۱۴
به گزارش خبرگزاری تهران پرس، بر اساس اعلام پلیس غرب استان تهران، سرهنگ «علی ولی‌پور گودرزی» روز چهارشنبه در این باره اظهار داشت: شامگاه هجدهم آبان ماه کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در گشت زنی های انتظامی موفق شدند یک دستگاه وانت نیسان حامل بار قاچاق را در محدوده بازار تهران شناسایی و توقیف کنند.

وی عنوان کرد: در پی توقیف وانت نیسان حامل کالای قاچاق، کارآگاهان در تحقیقات پلیسی به دست آوردند که مالک انباری در محدوده شهرستان اسلامشهر مقدار فراوانی کالای قاچاق را از شهرهای جنوبی کشور تهیه و پس از انتقال به شهرستان اسلامشهر و دپوی آن در انبار، با استفاده از خودرو های شوتی، کالاهای قاچاق را در بازار تهران توزیع می‌کند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران افزود: همچنین در رصد های اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، مشخص شد مالک انبار در هفدهم آبان ماه با استفاده از دو دستگاه تریلر و ۱۵ دستگاه خودروی شوتی مقدار فراوانی کالای قاچاق در داخل انبار تخلیه کرده است و اکنون با استفاده از خودروهای حمل بار ، کالاهای قاچاق را در بازار تهران توزیع می کند.

این مقام انتظامی گفت: نتیجه تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی منعکس و با اخذ نیابت قضائی دستگیری متهم و یا متهمان پرونده و بازرسی از داخل انبار در دستورکار قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران عنوان کرد: تیمی از کارآگاهان به نشانی اعلامی اعزام و مراقبت های ویژه پلیسی از محل انبار انجام و مشخص شد، که ۴ دستگاه خودرو حمل بار در محل وجود دارد و مالک انبار با همکاری همدستانش در حال بارگیری است.

وی ابراز داشت: در بازرسی از داخل انبار مقادیر فراوانی پارچه، کفش و ابزار آلات و غیره فاقد مجوزهای قانونی وبارنامه کشف شد و به علت زیاد بودن اموال کشف شده با دستور قضائی انبار پلمب و تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با اشاره به اینکه در این ارتباط ۶ متهم دستگیر شدند، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۷۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند و متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

شهرستان اسلامشهر با حدود ٨٠٠ هزار نفر جمعیت در غرب استان تهران واقع است.

 

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۷۲۷
۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۲
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha