۱۵۷۶۷۳۱۵۴
به گزارش خبرگزاری تهران پرس، هادی حفیظی در رزمایش کمک‌های مومنانه که در مدرسه حضرت امیرالمومنین شهرری برگزارشد، اظهار داشت: از اولین روزهای شیوع کرونا مجموعه سازمان بسیج داشن آموزی و فرهنگیان در کنار سایر قشرهای جامعه برای رفع مشکلات کشور پای کار آمده و اقدامات موثری را انجام داده اند.

وی افزود: رزمایش کمک های مومنانه و توزیع بسته های معیشتی و لوازم التحریر در ۱۵ شهرستان استان تهران در حال برگزاری است که با محوریت بسیج دانش آموزی و با هدف حمایت از خانواده های نیازمند و آسیب دیده از ویروس کرونا انجام می شود.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان تهران خاطر نشان کرد: برگزاری پویش های مختلف از جمله تهیه و توزیع تبلت و گوشی همراه و تلفن هوشمند برای کمک به داشن آموزان که بتوانند در فضای مجازی از آموزش بهره مند شوند از دیگر اقدامات است.

وی ادامه داد: معلمان بسیحی برای رفع خلاء های تحصیلی دانش آموزان وارد عمل شده و فرآیند آموزش و موارد کمک های آموزشی را مورد توجه قرار دادند.

حفیظی اضافه کرد: تامین لوازام التحریر ایرانی برای دانش آموزان نیازمند با عنوان پویش همکلاسی مهربان توسط حوزه بسیج دانش آموزی انجام و توزیع شد.

کمک به کادر درمانی و دانش آموز و فرهنگیان بسیجی از دیگر اقدامات بسیج دانش آموزی به شمار می رود که این اقدامات به دلیل روحیه بسیجی شکل گرفته است.

رزمایش کمک‌های مومنانه جایگاه جمهوری اسلامی را تقویت و تثبیت می‌کند

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری گفت: رزمایش کمک‌های مومنانه جایگاه جمهوری اسلامی را تقویت و تثبیت می‌کند و این اقدام در حقیقت مشت محکمی بر دهان یاوه گویان علیه نظام و انقلاب است.

محسن نوروزیان روز دوشنبه در رزمایش مواسات کمک مومنانه و پویش همکلاسی مهربان که در مدرسه حضرت امیرالمومنین (ع) شهرری برگزار شد، اظهار داشت: رزمایش کمک های مومنانه با هدف دستگیری از افراد نیازمند و محروم برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه رزمایش کمک های مومنانه لبیک به فرامین رهبری انقلاب است، افزود: مقام معظم رهبر در سخنان و فرمایشات خود از آحاد مردم و مسئولان خواستند تا در مسیر حمایت از محرومان قدم بردارند و حرکت کنند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری با بیان اینکه در شرایط تحریم و شیوع ویروس کرونا این حرکت لازمه امروز کشور است، خاطر نشان کرد: هدف دشمنان انقلاب با ایجاد تحریم های ظالمانه، تحریک مردم بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است تا موضع بگیرند.

این مسئول خاطرنشان کرد: وقتی کمک های مومنانه و حمایت های مردمی از این اقشار شکل بگیرد مشکل محکمی بر دهان یاوه گویان و استکبار جهانی است.

نوروزیان گفت: ملت ایران هرگز تسلیم تحریم و خواسته های استکبار نخواهد شد و با استقامت در برابر تحریم ها ایستاده و از محرومان و نیازمندان حمایت می کنند.

کمک های مومنانه یادآور کمک های پشت جبهه به رزمندگان در دوران دفاع مقدس است

یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس نیز در این رزمایش گفت: کمک های مومنانه و رزمایش هایی که در حال انجام است یادآور دوران دفاع مقدس و کمک های پشت جبهه به رزمندگان بوده که حتی از روستاها و دورترین نقاط ارسال می شد که قوتی برای روحیه رزمندگان بود.

سردار مهدی ایرانمنش اظهار داشت: ستقلال، آزادی و امنیت امروز انقلاب اسلامی و ایران از برکت خون شهدای هشت سال دفاع مقدس است. وی به ذکر خاطراتی از سردار سلیمانی پرداخت و گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی از دوران جوانی به فکر کمک کردن و حمایت از محرومان و نیازمندان بود و هر زمان که نیاز به حضور ایشان بود در محل حاضر می شدند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد: این شهید بزرگوار (سردار سلیمانی) در مقابل خانواده شده بسیار متواضع و خاضعانه رفتار می کرد و دست پدران شهید را می بوسید و تکریم آنها را امری واجب و مورد توجه می دانست.

وی اضافه کرد: هر زمانی که صدای مظلومی از هر نقطه جهان برخاست همه موظف هستند که به یاری و حمایت از آن برخاسته و به این قشر کمک کنند.

رزمایش مواسات کمک مومنانه و پویش همکلاسی مهربان و اهدا بیش از دو هزار بسته معیشتی و لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند امروز دوشنبه با حضور حفیظی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان تهران، سردار ایرانمنش از فرماندهان دفاع مقدس و جمعی از مسئولان محلی در مدرسه حضرت امیرالمومنین شهرری برگزار شد.

شهرستان ری با چهار مرکز اصلی آموزش و پرورش شامل ناحیه یک، ناحیه دو و مناطق کهریزک و فشافویه است.

حدود ۴۳ هزار دانش آموز در ۱۵۳ مدرسه آموزش و پروش ناحیه یک شهرری تحصیل می کنند.
کد خبر: ۱۶۶۲
۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha