۱۵۷۷۱۰۲۰۱
به گزارش خبرگزاری تهران پرس، حجت الاسلام سید محسن محمودی روز دوشنبه در جلسه ستاد کرونا ورامین که در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل شد اظهار کرد: مسوولان شهرستان‌ها در مقابله با شیوع ویروس کرونا، تمام تلاش و همت خود را معطوف داشته و آمار اقدامات صورت گرفته را به صورت روزانه به استان تهران ارسال می‌کنند ولی مسوولان ستاد کرونای استان نباید به دریافت این آمار اکتفا کرده و لازم است تا شخصا در این مناطق حضور پیدا کنند.

وی افزود: اگر قبول داریم که مقابله با کرونا یک جنگ تمام عیار است، فرمانده مقابله با این بیماری باید وسط میدان باشد نه این که از تهران بخواهد مسائل و مشکلات موجود در شهرستان‌ها را رصد کند.

وی تصریح کرد: از دکتر زالی به عنوان فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران در خواست داریم که شخصا به شهرستان ورامین سفر کرده و از نزدیک با مسائل و مشکلاتی که در این حوزه وجود دارد و در اصل مانند یک استان خدمات درمانی را به سایر شهرستان‌ها نیز میدهند آشنا شوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: این که امروز از ورامین به عنوان یک منطقه فوق حاد در شیوع ویروس کرونا یاد می‌شود و آمارهای گوناگونی از شیوع این بیماری در شهرستان ارائه می‌گردد، موجب سرگردانی و بی‌اعتمادی مردم می‌شود و لازم است تا مسوولان برای یک‌بار تکلیف این شهرستان را که به صورت استانی کرونا را مدیریت می‌کند مشخص کنند.

وی اظهار کرد: البته اعلام وضعیت فوق حاد شهرستان ورامین می‌تواند به فرصتی برای مطالبه جدی امکانات از مسوولان کشوری و استانی تبدیل شود و این امر باید در حضور استاندار تهران و دکتر زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان در شهرستان ورامین پیگیری شود.

محمودی با انتقاد از عدم توجه به طب سنتی و اسلامی گفت: بارهای متخصصین طب سنتی آمادگی خود را برای مقابله با کرونا اعلام کردند که مورد توجه قرار نگرفت حال پس از ۸ ماه، روز گذشته اعلام شد که زمینه این مهم فراهم شده است.

وی افزود: بسیاری از گروه‌های جهادی و تولید کنندگان شهرستان آمادگی خود را برای تولید ملزومات مقابله با کرونا اعلام کرده‌اند ولی سازمان غذا و دارو، در ارائه مجوز فعالیت به این افراد تعلل می‌کند،امروز به حرکت و تلاش جهادی در مقابله با این بیماری نیاز است و از این سازمان درخواست می‌شود که جهادی وارد میدان شده و زمینه فعالیت این تولیدکنندگان را فراهم کند.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۶۶۷
۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha