f2
به گزارش خبرگازری تهران پرس ، محمد علیخانی در جریان جلسه امروز شورای شهر تهران با انتقاد پروژه  مسیر دوچرخه سواری در حاشیه بزرگراه دوران و بزرگراه شهید یاسینی خاطر نشان کرد: علیرغم درخواست و ارسال مکاتبات مبنی بر ارسال مستندات این  پروژه به کمیسیون حمل و نقل اما  تاکنون هیچ مستنداتی به این کمیسیون ارسال نشده است.

وی گفت: در ۱۴ مرداد ۹۹ و در ادامه ۱۳ شهریورماه ۹۹، به صورت رسمی از حوزه معاونت حمل و نقل درخواست ارسال مستندات برای این پروژه شده است که علیرغم همه تاکیدات هنوز اطلاعات به ما نرسیده است و بازدیدهای کارشناسان کمیسیون حمل و نقل حاکی از اجرای ناصحیح، ناایمن و خطرآفرین این پروژه دارد.

وی افزود: بر همین اساس و با توجه به شرایط اشاره شده به شهردار تهران تذکر داده می‌شود تا موضوع را به جهات مختلف بررسی و مطالعات لازم انجام شود و مستندات تصویب ایمنی آن نیز در اختیار کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران قرار بگیرد.

به گزارش تسنیم، احمد مسجد جامعی در تذکری در رابطه با خیابان ولیعصر اظهار کرد: علیرغم اینکه این خیابان ثبت میراث شده است شاهد از بین رفتن آن هستیم و هر روز یک اتفاق جدیدی در این محدوده رخ می‌دهد.

وی تصریح کرد: در حالیکه در سال ۸۸ سندی برای این خیابان تهیه شده است انتظار می‌رود که در طرح های تفصیلی این سند منطبق بر اجرای طرح باشد.

مسجد جامعی ادامه داد: در دوره پیشین نیز دفتری در خیابان انقلاب دفتری تحت عنوان دفتر تسهیل گری توسط سازمان زیباسازی ایجاد شد.
کد خبر: ۱۵۹۸
۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha