۶۳۷۴۰۲۶۲۵۴۳۶۹۵۶۴۷۸_lg
جلال ملکی درباره چزئیات حادثه فوت یک کارگر به دلیل ریزش تونل در یک ایستگاه در حال ساخت مترو اظهار کرد: در ساعت ۱۰:۵۲ صبح امروز یک مورد حادثه در کارگاه مترو در خیابان ۱۷ شهریور تقاطع بلوار قیام به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل حادثه کارگاه در حال ساخت ایستگاه مترو بود که در قسمت یکی از شفت‌های عمودی آن که قرار بود در آینده به عنوان بخش تهویه و خروج اضطراری افراد استفاده شود و ارتباط مستقیمی با تونل حفاری نداشته است، به یکباره در حالی که کارگران در آن بخش مشغول فعالیت بودند دچار ریزش می‌شود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران تصریح کرد: اطلاعات اولیه حاکی از این بود که یک نفر از کارگران به صورت کامل در زیر آوار مدفون شده است. پیش از رسیدن آتش‌نشانان عوامل این ایستگاه در حال تلاش برای خروج این کارگر بودند. آتش‌نشانان نیز به سرعت وارد عمل شده و با توجه به اینکه خاک این محدوده سست بوده و احتمال ریزش مجدد وجود داشت آتش‌نشانان با در نظر گرفتن ایمنی لازم موفق شدند این کارگر که اهل کشور افغانستان بود را خارج کنند که پس از معاینه توسط عوامل اورژانس مشخص شد این کارگر جان خود را از دست داده است.
کد خبر: ۱۶۴۳
۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha